ג'טרו הטמיעה פתרונות וירטואליזציית יישומים וגלישה מאובטחת במלונות דן; ההיקף: מאות אלפי שקלים

"הפתרונות מאפשרים למנהלי התשתיות של הרשת לנהל ולקבוע מדיניות אבטחה בתחום היישומים המורשים בשימוש ברשת ובמקביל לאפשר יישום של מדיניות אבטחת מידע בנושא הגלישה מאובטחת; זאת, באמצעות ממשק ניהול מרכזי", אמרה נורית הורביץ, מנכ"לית ג'טרו

החברה הישראלית ג'טרו פלטפורמס הטמיעה ברשת מלונות דן את פתרונות וירטואליזציית היישומים והגלישה המאובטחת באינטרנט שלה. הפרויקט החל במרץ השנה וצפוי להסתיים בשבועות הקרובים. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

ג'טרו היא חלק מקבוצת תים-נטקום, שהיא בעצמה חלק מקבוצת מלם-תים. הפרויקט משרת כ-1,000 משתמשי הרשת, ב-14 המלונות שלה.

לדברי יוסי גבאי, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת מלונות דן, "בחנו כמה חלופות לאתגרים העומדים בפנינו, כמו פיזור המלונות ברחבי הארץ, הצורך ביישום קל לתפעול עם ניהול פשוט והצורך בפתרון שייתן מענה אבטחה לגולשים השונים ברשת". גבאי ציין כי "הפרויקט הביא לשימוש במנגנון ניהול מרכזי והוא מאפשר למשתמשי החברה לגלוש בצורה מאובטחת, תוך שמירה על חוויית משתמש. במקביל, הוא מאפשר למנהלי תשתיות ה-IT והאינטרנט לקבוע מדיניות גלישה בארגון. כך, אנחנו מאפשרים למשתמשי הקצה להשתמש ביישומי הארגון בצורה קלה מכל מקום בכל זמן".

נורית הורביץ, מנכ"לית ג'טרו, אמרה כי "הפתרונות מאפשרים למנהלי התשתיות של הרשת לנהל ולקבוע מדיניות אבטחה בתחום היישומים המורשים בשימוש ברשת ובמקביל לאפשר יישום של מדיניות אבטחת מידע בנושא הגלישה מאובטחת. זאת, באמצעות ממשק ניהול מרכזי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישראל פטשניק

    אנחנו בקוקה-קולה , ישמנו את המוצר בשנת 2002 במסגרת ישום מערכת הסאפ ועל מנת למנוע צורך לשדרג את כל עמדות הקצה. אז חברת ג'טרו הייתה סטאטרט אפ

אירועים קרובים