גוגל העלתה מסע פרסום לחבילת היישומים שלה בשלטי חוצות

ענקית האינטרנט בחרה להשתמש במדיה המסורתית כדי לפרסם את Google Apps בארבעה מהכבישים המהירים בארצות הברית ● לפי מסע הפרסום, משתמשי Google Apps פטורים מדאגות בכל הקשור לנפח אחסון עבור הדואר האלקטרוני, גיבוי הקבצים, הגישה למסמכים, העבודה המשותפת עם עמיתים בדפדפן של גוגל ושדרוג התשתיות

גוגל (Google) יצאה במסע פרסום חדש, והפעם בחרה במדיה מסורתית: ענקית החיפוש מפרסמת את חבילת היישומים Google Apps בשלטי חוצות המוצבים לאורך ארבעה מהכבישים המהירים בארצות הברית.

מסע הפרסום, המתנהל תחת הסיסמה Going Google, מתמקד במיחשוב עננים. נכתב בו, כי משתמשי Google Apps פטורים מדאגות בכל הקשור לנפח אחסון עבור הדואר האלקטרוני, גיבוי הקבצים, הגישה למסמכים, העבודה המשותפת עם עמיתים בדפדפן שלה ושדרוג התשתיות. הנהגים שיסעו בחודש הקרוב בכבישים המהירים בסן-פרנסיסקו, ניו-יורק, שיקאגו ובוסטון ייחשפו מדי יום למסרים חדשים, שיעסקו בתחושת התסכול שמובילה משתמשים עסקיים לעבור ליישומים של גוגל.

אנדי ברנדט, מנהל קריאטיבי בגוגל, כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי "שלטי החוצות מביאים את סיפורו של מנהל מיחשוב אנונימי שנמאס לו מהמצב הנוכחי והחליט לעבור ליישומים של גוגל".

מסע הפרסום הנוכחי הוא מהלך נוסף במסע החיזור הנמרץ של גוגל אחר לקוחות אלה. זאת, לאחר שהחברה החלה להציע כלי לסנכרון מול תוכנת אאוטלוק של מיקרוסופט, ודיווחה, כי חברות רבות עברו להשתמש בשירותיה, בהן Fairchild Semiconductor, Hamilton Beach Brands JohnsonDiversey ו-Valeo.

כדי להדוף מראש טענות על פגיעה בסביבה כתוצאה מהפרסום בשלטי חוצות, הדגישה גוגל, כי החומר הפלסטי המשמש לייצור השלטים ימוחזר וישמש לייצור תיקים למחשבים ניידים או לשקיות קניות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אינדיבידואל פרסום בגוגל

    ממליץ בשימוש בחבילות האפליקציה של גוגל. שימוש בדוא"ל על בסיס GMAIL נוח במיוחד - אז מה אם יש פרסומות העיקר שתמיד הדוא"ל זמין !

אירועים קרובים