CA השיקה מערך פתרונות לניהול הניידות בענן

המערך כולל שלוש חבילות של פתרונות:EMM לניהול ואבטחה של מכשירים ניידים, יישומים ותכנים; Mobile DevOps להאצת הפיתוח והפריסה של יישומים; ו-IoT לתמיכה באימוץ של מכשירים המחוברים לאינטרנט

CA השיקה בכנס הסלולר העולמי MWC בברצלונה פתרונות לניהול ניידות בענן, שעל פי החברה מסייעים לארגונים לנהל ולאבטח את הנושא.

המערך החדש כולל שלוש חבילות משלימות של פתרונות: חבילת EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management) לניהול ואבטחה של מכשירים ניידים, יישומים ותכנים; חבילת Mobile DevOps להאצת הפיתוח והפריסה של יישומים; וחבילת IoT (ר"ת Enterprise Internet of Things) לתמיכה באימוץ של מכשירים המחוברים לאינטרנט.

פתרון ה-EMM מסייע לארגונים ניהול אבטחה פשוט יותר של המכשירים, היישומים, התכנים והדואר האלקטרוני. Mobile DevOps היא חבילה שפועלת בשורה ארוכה של כלי פיתוח, שפות ומתודולוגיות, ומאפשרת לבנות ולבחון יישומים ניידים על בסיס ממשקי API, למכן את היישומים הניידים ולתמוך בהם בפריסה של מיליוני מכשירים. חבילת Enterprise IoT תסייע לעסקים ליישם מכשירים שמחוברים לאינטרנט ולנהל ולאבטח מיליארדי אינטראקציות בין מחשבים (M2M – Machine-to-Machine).

"הגידול העצום בהיקף של המכשירים החדשים, היישומים, התכנים והעסקאות בסביבת הניידות מציב אתגרים חדשים לארגונים מכל סדר גודל ברחבי העולם", אמר רם ורדרג'אן, מנכ"ל חטיבת החדשנות לעסקים חדשים ב-CA. "פתרונות Management Cloud for Mobility של החברה יסייעו לארגונים להפוך את האתגרים של כלכלת הניידות החדשה להזדמנות משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים