בזק בינלאומי הטמיעה מוצרי אבטחה בסודה סטרים ביותר מחצי מיליון שקלים

מטרת הפרויקט היא להבטיח זמינות ושרידות בשעת חירום בכל משרדי סודה סטרים בארץ ובעולם, ולנהל את מערך ה-IT הגלובלי באמצעי שליטה ובקרה ממטה החברה בארץ

בזק בינלאומי הטמיעה מוצרי אבטחת מידע בסודה סטרים בפרויקט שארך עשרה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על יותר מחצי מיליון שקלים.

מטרת הפרויקט היא להבטיח זמינות ושרידות בשעת חירום בכל משרדי סודה סטרים בארץ ובעולם, ולנהל את מערך ה-IT הגלובלי באמצעי שליטה ובקרה ממטה החברה בארץ. מוצרי אבטחת המידע הוטמעו ב-21 סניפי חברת סודה סטרים באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה. הוביל את הפרויקט שאולי אגר, מנהל התשתיות הגלובלי של סודה סטרים, ונטלו בו חלק מומחי ה-IT של בזק בינלאומי, לטובת מאות מעובדי הלקוחה.

שדרוג ואיחוד תשתיות ה-IT, ואבטחת המידע באתרי החברה בארץ ובעולם, בוצעו כחלק מהצורך של סודה סטרים להכפיף ולנהל את מערך ה-IT הגלובלי ממטה החברה בישראל, לעמוד בתקני הרגולציה – הן בישראל והן בחו"ל, ולהבטיח זמינות ושרידות ברמה גבוהה.

במסגרת הפרויקט הוטמעה פלטפורמת Firewall של ג'וניפר (Juniper Networks) לאבטחת מידע אחודה מרכזית ובכל אתרי החברה בעולם. עוד הוטמע פתרון Web Filter בתצורת ענן של וובסנס (Websense), לטובת הגנה מפני מתקפות קיברנטיות בסביבות האינטרנט והמייל. מנגנון Anywhere, המובנה ב-Web Filter, מגן על לקוחות החברה כשהם קונים בחנויות המקוונות באתרים של סודה סטרים ומסנן תוכן זדוני בתעבורת הדואר האלקטרוני הנכנסת והיוצאת של העובדים, הן בתחנות העבודה הפיזיות בסניפי החברה והן בהתקנים הניידים המשמשים לעבודה מרחוק, בסביבת האינטרנט.

פלטפורמת השרידות והביצועים שהטמיעה בזק בינלאומי במשאבים ובאתרים הקריטיים של סודה סטרים נועדה להבטיח המשכיות עסקית לאתרי החברה ולמוצרים ולשירותים שהיא מספקת ללקוחותיה. פתרון השרידות כלל התקנת פרוטוקול Failover אינטרנטי לגיבוי אוטומטי ומאובטח של קווי הרשת הפרטית של החברה, שפועלת בטכנולוגיית MPLS .

אגר אמר כי "הובלנו פרויקט מורכב ומאתגר בהצלחה, ותוך זמן קצר שדרגנו משמעותית את תשתיות אבטחת המידע, הקישוריות והשרידות של החברה. כחברה ירוקה, חשוב היה לנו לבחור בפתרון ידידותי לסביבה. הפתרון אותו בחרנו חוסך במשאבים כגון חשמל ומיזוג, וחוסך את ההוצאות הרבות שהיו כרוכות ברכישת ציוד ותשתיות תוכנה ובניהול שלהן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי סהר

    חברת בזק בין לאומי תחבר אתכם בשניה לשירות המנויים שלה אבל כשתירצו להתנתק תהיו מופתעים איך יערימו עליכם קשיים, (בקשתך לא נקלטה במערכת) וימשיכו לגבות מכם דמי מנוי, נאלצתי לבטל הוראת קבע של כרטיס אשראי בכדי להתנתק מהם, והם משסים בי חברת גביה (משרד עו"ד נאמן את זקן) שמשתמש באיומים בכדי לנסות לגבות דמי מנוי נוספים. תלמדו מנסיוני ותתנתקו מבזק בין לאומי אבל שימרו מכתבים רשומים!

אירועים קרובים