סקיורנט הטמיעה מוצרי אבטחה ואיזון עומסים של F5 ברכבת ישראל

הפתרון משפר את חווית המשתמש של הנוסעים על ידי עדכון הנתונים ממערכות הרכבת למשתמשי הקצה בזמן אמת, תוך שיקוף מהימן של תנועת הרכבות ● היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

סקיורנט (SecureNet) הטמיעה מוצרי אבטחה ואיזון עומסים של F5 ברכבת ישראל. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם נודע כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון משולב להגנה על אתרי אינטרנט ו-Application Delivery Services. הפתרון משפר את חווית המשתמש של נוסעי הרכבת על ידי עדכון הנתונים ממערכות הרכבת למשתמשי הקצה בזמן אמת, תוך שיקוף מהימן של תנועת הרכבות. הפתרון מוודא כי המידע זורם כראוי ובצורה מאובטחת, שאיננה ניתנת לסילוף או לעיוות באמצעות הגברת הזמינות האפליקטיבית, רמת האבטחה שלה ומהירות העברת הנתונים.

מטרת הפרויקט הייתה לשמור על רמת זמינות גבוהה של מספר שרתי אינטרנט, הפרוסים במספר אתרים, ולספק מענה ל-200 משתמשים שונים בו זמנית בכל רגע נתון, כולל כניסה של חמישה משתמשים חדשים בכל שנייה, ובקצב העברה של mbps 5.

שני פתרונות וירטואליים שולבו ברכבת ישראל על אותה פלטפורמה: פתרון ASM BIG IP  (ר"ת Application Security Manager) המהווה פיירוול אפליקטיבי המספק הגנה על האתר, מפני התקפות ממוקדות ומפני התקפות כלליות, ופתרון BIG-IP LTM (ר"ת Local Traffic Manager), המאזן את העומסים בתעבורה הנכנסת לאתר, תוך האצה של זמני הגישה לאתר. המוצר המשולב מאפשר לעבור תוך שברירי שנייה למערכות גיבוי ולכן מספק זמינות גבוהה גם בעיתות עומס ובמקרים של תקלות.

אבי סביון, מנהל רשת ארצית ואבטחת מידע ברכבת ישראל, אמר כי "הפתרון שהוטמע מאפשר לנו לספק זמינות ואיכות גבוהה של שירות ללקוחות רבים של רכבת ישראל ורמת ביצועים גבוהה. הפתרונות הוטמעו בקלות ובמהירות רבה".

גד אלקין, מנהל אזור ישראל, יוון וטורקיה ב-F5, הוסיף כי "פתרונות וירטואליים חוסכים עלויות גבוהות של חידוש ותחזוקה שנתית ומאפשרים גמישות ועמידה בגידול העתידי של הארגון. הפתרונות של F5 מתאימים את עצמם לשינויים עתידיים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים