מיקרוסופט מעצבת מחדש את אתר היישומים המקוונים שלה

החברה החליטה להחיל את ממשק האריחים של חלונות 8 גם לאתר Office.com

מיקרוסופט (Microsoft) מעצבת מחדש את אתר היישומים המקוונים שלה. החברה החליטה לשנות את שם היישומים מ-Office Web Apps ל-Office Online, ולעצב מחדש את האתר Office.com כך שיספק גישה ישירה וקלה לכל היישומים המקוונים והחינמיים שמציעה החברה, וכן יקל על השיתוף של הקבצים ושיתוף הפעולה עם משתמשים אחרים.

עד עתה היו זמינים היישומים המקוונים של אופיס רק דרך OneDrive – שירות האחסון החינמי של מיקרוסופט, שהיה ידוע בשם SkyDrive עד לאחרונה. כעת הם זמינים בממשק אחוד, המזכיר את ממשק האריחים של חלונות 8 (Windows). הממשק מציע גישה מהירה לכל היישומים החינמיים, Word, Excel, Powerpoint ו-OneNote, וכן לשירותי החינם האחרים שמספקת מיקרוסופט, כולל שירות הדואר Outlook, לוח השנה ושירות האחסון.

פס תפריט מיוחד ביישומים הללו מאפשר לעבור בקלות ליישום אחר, וכן לגשת לשירותים חדשים אחרים, כמו אתר התבניות המחודש של החברה שמציג תבניות בחינם, ובעתיד גם בתשלום, עבור היישומים הכלולים בערכה.

יישומי Office Online זמינים גם בעברית, ומי שכבר נרשם בעבר לאחד השירותים הללו, ולא משנה אם מדובר לשירות האחסון, הדואר או האופיס, אינו זקוק לרישום מחדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים