ספר חדש: המהפכה הדיגיטלית מנקודת מבטו של מנכ"ל Software AG

הספר “The Digital Enterprise” עוסק במהפכה הדיגיטלית שעברו 22 חברות מובילות בעולם דרך חזונו של קרל היינץ שטרייביך, בהן קוקה קולה, ג'נרל אלקטריק וקוואלקום

ספר חדש שהוציא קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, משרטט את חזונו ומדגים מהפכות דיגיטליות שעברו 22 חברות מהמובילות בעולם, בהן קוקה קולה (Coca Cola), ג'נרל אלקטריק (General Electric) וקוואלקום (Qualcomm).

הספר, The Digital Enterprise: The Moves and Motives of the Digital Leaders, מציג את השפעת המהפכה הדיגיטלית על כלל התעשיות, באמצעות הטכנולוגיות של Software AG. התאגידים המוזכרים בספר השכילו, על פי מנכ"ל החברה, לרתום את תשתיות ה-IT שלהם בצורה מיטבית ולמנף את המהפכה הדיגיטלית להאצת עסקיהם.

היינץ שטרייביך אמר ש-"הספר נועד לעודד מחשבה ולהניע לשינוי". הוא ציין כי "המהפכה הדיגיטלית היא מאורע מכונן עבור כל חברה, מכיוון שדיגיטיזציה היא גורם מכריע בהפיכת כל ארגון לתחרותי ואסטרטגי בכל מגוון התעשיות".

עטיפת ספרו החדש של קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AGהספר מחולק לשלושה חלקים. בחלק הראשון מציג המחבר את הארגון הדיגיטלי ואת החברה הדיגיטלית. הוא מדגיש את הטכנולוגיות שמתמזגות אלה עם אלה, כמו תקשורת בין מכונות, מכשירים ניידים חכמים, האינטרנט של הדברים והחיבור הגלובלי של Big Data. המטרה היא להמחיש מדוע חובה על כל ארגון להפוך לדיגיטלי, על מנת לבדל את היצע המוצרים שלו בשוק התחרותי ולהוביל אותו על פני מתחריו.

החלק השני כולל דוגמאות מעשיות של תהליך המעבר לארגון דיגיטלי. ארגונים גדולים מתעשיות רבות מסבירים בו כיצד הם עושים שימוש בכלי שיתוף מידע חברתי, תקשורת ניידת, ניתוח מידע, מיחשוב ענן, מיקור המונים, הדמיית תלת מימד וטכנולוגיות אבטחת מידע מתוחכמת על מנת לבנות מודלים עסקיים.

בחלקו השלישי של הספר כלולה תחזית כיצד הסביבה העסקית הקיימת תמשיך להתפתח בדור הבא של השינויים הטכנולוגיים, שכבר נראים באופק ויכולים לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום טוב יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים