ענקית ההימורים סיזרס רכשה את פסיפיק אינטראקטיב הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים

החברה הישראלית היא מפתחת המשחק הפופולרי House of Fun לפייסבוק ולמובייל ● זוהי הרכישה השנייה של סיזרס בישראל, לאחר שקנתה ב-2011 את פלייטיקה, מפתחת המותג Slotomania

18/02/2014 15:42

ענקית ההימורים סיזרס (Caesars) רכשה את חברת משחקי הרשת פסיפיק אינטראקטיב (Pacific Interactive) הישראלית-בריטית, שמפתחת משחקים למובייל ולפייסבוק (Facebook). סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בעשרות מיליוני דולרים.

זוהי הרכישה השנייה של סיזרס בישראל, לאחר שב-2011 היא קנתה את פלייטיקה (PLAYTIKA), והרביעית שלה בתחום המשחקים אונליין במהלך השנים האחרונות. פסיפיק צפויה להתמזג עם פעילותה של פלייטיקה שלמעשה, היא זו שרכשה אותה.

החברה הנרכשת הוקמה בלונדון, על ידי המנכ"ל, עומרי שיטרית, וסמנכ"ל התפעול, עזרא רגב. היא המפתחת של המשחק הפופולרי House of Fun – גרסת אונליין למכונת מזל, שרוב המשחקים בה מגיעים באמצעות הממשק לרשת החברתית הגדולה בעולם. מדובר במשחק חינמי, אולם החברה עושה את הונה בין היתר ממכירת אסימוני משחק תמורת סכומים זניחים של דולר ומטה. על פי החברה, יש לאפליקציה, שהושקה ב-2011, כ-700 אלף משתמשים מדי יום. ההכנסות של פסיפיק ב-2013 הסתכמו בכ-30 מיליון דולר – 75% מהן משחקני פייסבוק והיתר דרך המובייל.

לעומת זאת, הכנסותיה של סיזרס בשנה החולפת הסתכמו ב-290 מיליון דולר. בשנים האחרונות רכשה החברה מפתחות משחקים נוספות, בהן, כאמור, פלייטיקה הישראלית, מפתחת המותג Slotomania ובעלת מיליוני משתמשים יומיים, שנרכשה כשנה לאחר היווסדה ב-2010. החברה פועלת בישראל, ארצות הברית, קנדה, אוקראינה ובלארוס. כמו כן מחזיקה סיזרס במשחק הפופולרי World Series of Poker.

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים