עופר וייסברג, מכבי: "נעשה עוד – כי יש הרבה מה לעשות בתחום הרפואה הדיגיטלית"

"מסתבר שמחצית מהאינטראקציות עם המטופל כלל לא דורשות מגע פיזי", אמר וייסברג, מנהל אגף מערכות מידע במכבי שירותי בריאות

"ניתן לעשות רבות בתחומי הרפואה – בדיגיטל, באינטרנט ובסלולר. זה מיקוד העשייה של מכבי. נכנסנו לתחום הסלולר בשנת 2010 ואנו פועלים רבות בתחום. נמשיך לעשות עוד – כי יש הרבה מה לעשות בתחום הרפואה הדיגיטלית", כך אמר עופר וייסברג, מנהל אגף מערכות מידע במכבי שירותי בריאות.

32 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו ביום א' השבוע אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2013. המגנים חולקו במסגרת כנס KickOff 2014, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר – יזם ומנהיג הקבוצה. וייסברג דיבר במסגרת פאנל בנושא התמודדות המנמ"ר עם העידן הדיגיטלי, שנערך בהנחיית יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

"כאשר מדברים על התקשרות דיגיטלית במוסד פיננסי, זה נשמע יותר ברור", אמר וייסברג, "אבל בקופת חולים, בעולם הבריאות, הרופא רוצה לגעת במטפל, להביט לו 'בלבן שבעיניים'. זה מדהים, כי מסתבר שמחצית מהאינטראקציות עם המטופל כלל לא דורשות מגע פיזי".

"יש אינסוף דברים נוספים לעשות בעולם הדיגיטלי בתחום הרפואה", אמר וייסברג, "הטכנולוגיה היא לצדנו. בכל תחום הרפואה מרחוק – השמיים הם הגבול".

מנהל שיווק שלא יוכל לעבוד עם המנמ"ר – לא יוכל לעמוד במשימותיו"
רונן זרצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות בישראכרט. צילום: קובי קנטוררונן זרצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות בישראכרט, אמר כי "אנו חיים בעולם הדיגיטלי, בלא ספק: רצו להפגיש אותי עם משקיעים מחו"ל ומפגש פיזי לא התאפשר מעכשיו לעכשיו. נפגשנו לשיחת ועידה טרנס-אטלנטית – משקיע רוסי, משקיע אמריקאי, סטראט-אפיסט ואני. כך הבנתי מה זה עולם הדיגיטל בישראכרט".

לדברי זרצקי, "בעידן הדיגיטל, מנהל שיווק שלא יוכל לעבוד עם המנמ"ר – לא יוכל לעמוד במשימותיו". הוא ציין כי "בעבר, כל עולם האינטרנט היה שלנו, המנמ"רים. מה שקרה בשנים האחרונות הוא שמנהלי השיווק נכנסו לתחום, והיה טשטוש גבולות מסויים, או כניסה של איש לתחום רעהו בין המנמ"ר ומנהל השיווק. תהליך זה לא היה דבר טבעי, אשר כיום הוא מתחיל להסתדר ולהביא לעבודות משותפות בין שני בעלי התפקידים. יש חברות שהמנמ"ר אינו מכיר בתחום, כי הוא לא נמצא בעולם זה – רק השיווק. שיתוף הפעולה בין השניים יביא לטיוב ההיבטים העסקיים בארגון ולתועלת שני הצדדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים