יעל תשווק את פתרון התוכנה לניהול פוליסת ביטוח של Fadata

הפתרון, INSIS, מספק כיסוי מלא לכל היבטי תחום הביטוח, וכולל גם חישובים אקטואריים, יכולת דיווח ושילוב של פונקציות תוכנה חיצוניות

יעל תוכנה חתמה על הסכם שותפות לקידום עם Fadata, חברה אירופית המספקת פתרונות ניהול פוליסות ביטוח ותשווק את מערכת INSIS בשוק הביטוח הישראלי.

INSIS, הנחשב למוצר הדגל של Fadata, מספק כיסוי מלא לכל היבטי עסקי ביטוח, מבחינה אופקית ואנכית, ומכסה את כל סוגי עסקי ביטוח  – אלמנטרי, ביטוח בריאות, וביטוח חיים , כולל מוצרים מקושרי-יחידה.

המערכת תוכננה לספק את כל צרכי חברת ביטוח הקשורים בפעילות ביטוח החל מחיתום, גביית פרמיות וחישוב עמלות סוכנים, עבור בניהול פוליסות, טיפול בתביעות הכולל יכולות מלאות לחידוש ביטוח והפקת חשבונות לתשלום וכלה בגבייה.

המערכת כוללת את כל החישובים האקטואריים ויכולות הדיווח הדרושים, ומשלבת פונקציות תוכנה חיצוניות נוספות באופן מלא. היא מגיעה עם מוכנות-לענן ותמיכה בפעילות מרובת-מדינה ומרובת-מטבע.

נתי אברהמי, מנכ"ל יעל, אמר על ההסכים כי "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Fadata שמאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו לעולם הפיננסים ככלל והביטוח בפרט. אנו מאמינים שהפתרונות שלהם בשילוב עם היכולות שלנו יתפסו מקום משמעותי בעולם הביטוח בשנים הקרובות ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים