הציור שכל העולם הולך לראות

גוגל הוציאה לדרך בפעם השביעית את תחרות הדודלים שלה, במסגרתה יזכה תלמיד אמריקאי בר מזל אחד לראות את היצירה שלו בעמוד הנצפה ביותר ברשת

תחרות Doodle 4 Google השביעית, שנערכת בארצות הברית שמיועדת לילדים מגיל גן עד י"ב, יוצאת לדרך. במסגרת התחרות, יכול כל מועמד להציע רעיון משלו לדודל (Doodle) – גרסה מצוירת ללוגו של גוגל (Google) שמופיע בדף החיפוש הראשי של החברה, שהוא כידוע, מדורג ראשון ברשימת הדפים הנצפים ביותר ברשת בכל העולם.

המקור לתחרות הוא כמובן הדודלים שהחברה עצמה יוצרת לרגל מאורעות כלשהם. כך, כזכור, היא פרסמה סדרת דודלים מיוחדת במהלך המשחקים האולימפים שנערכו בקיץ 2012, כשבכל יום התחפש הדודל לאחד מאירועי הספורט שנערכים באותו יום.

נושא התחרות השנה הוא – "אם הייתם יכולים להמציא דבר אחד כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר, מה הוא היה?". לפי החברה, מטרת התחרות היא לעודד אל המשתתפים לחקור את העבר, ההווה והעתיד. "אנו רוצים שהם יציגו רגעים ומחשבות בטווח שבין משהו מאוד קטן ואישי עד למשהו בעל טווח רחב השפעה, אולי אפילו מחוץ ליקום הזה" נכתב בבלוג התחרות.

הזוכה בתחרות יזכה לראות את עבודתו מוצגת בדף הבית של גוגל, ואף יקבל 30 אלף דולר כמלגת לימודים. גם בית הספר של הזוכה יצא נשכר, והחברה תעניק לו מענק חינוך טכנולוגי בשיעור של 50 אלף דולר. הזוכה המאושר אף יזכה לשתף פעולה עם האחראים על הדודל במאונטיין וויו, כדי ליצור דודל מיוחד נוסף.

ההרשמה לתחרות, כולל שליחת הציורים, תסתיים ב-20 במרץ. ב-29 באפריל יפורסמו 50 העבודות שעלו לגמר לבחירת הציבור, ובתחילת יוני יפורסם המנצח באתר של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים