היידי אמבלר, יבמ: "ה-Social הופך לחלק משגרת העבודה של הארגונים, בין אם הם כבר בענן או לא"

"רישות חברתי זה כבר לא עוד טכנולוגיה שהיא בגדר 'Nice To Have', אלא קטליזטור עסקי מוכח", אמרה אמבלר - דירקטורית לניהול מוצרי רישות חברתי ב-יבמ, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריה, "אחד הדברים החשובים שאנחנו רוצים לעשות, הוא להכניס את הרישות החברתי לכלים שהעובדים משתמשים בהם כבר היום"

"ה-Social (רישות חברתי) הופך לחלק משגרת העבודה של הארגונים היום. אני רואה את זה אצל לקוחות ושומעת את זה מהם. ארגונים לא חייבים לעבוד היום בענן ציבורי כדי ליהנות מהיתרונות של כלי הרישות החברתי, כי רבים מהם מתאפשרים היום גם באופן מקומי (On Premise)", כך אמרה היידי אמבלר, דירקטורית לניהול מוצרי רישות חברתי ב-יבמ (IBM). לדבריה, "עוד ועוד ארגונים היום מגלים את הכח העסקי הגדול שטמון בכלי רישות חברתי ומאמצים אותם בחום. כבר לא מדובר בעוד טכנולוגיה שהיא בגדר 'Nice To Have', אלא בקטליזטור עסקי מוכח".

אמבלר אמרה את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים במסגרת כנס IBM Connect 2014, שנערך בשבוע שעבר באורלנדו שבפלורידה. האירוע, שהתקיים זו השנה ה-21 ברציפות, משך אליו אלפי משתתפים – לקוחות, שותפים ועובדים בכירים מ-יבמ, וננעל ביום ה' האחרון.

"יש לנו תוכניות גדולות ל-2014 בתחום הרישות החברתי לארגונים", אמרה אמבלר. "במהלך השנה תוכלו לראות פעילות רבה בסביבות הענן שלנו, לצד המשך המומנטום בהכרזות לתחום המובייל. אחד הנושאים החשובים ביותר עבורנו, הוא לתמוך במודלים שונים של אימוץ והטמעה עבור הלקוחות שלנו, בין אם מדובר בהתקנה מקומית, יישומי ענן, או כל שילוב שהוא בין השניים. כך, כל מה שאנחנו מציעים קיים בכל אחת מהסביבות הללו, והארגון יכול להחליט בעצמו באילו סביבות הוא רוצה לתמוך ואיזה סביבות הוא רוצה לנהל".

היא ציינה, כי "אחד המאפיינים החשובים ביותר של קו מוצרי IBM Connections, הוא אפשרות האינטגרציה וההתממשקות למערכות אחרות. כך, אחד הדברים החשובים שאנחנו רוצים לעשות, הוא להכניס את הרישות החברתי לכלים שהעובדים משתמשים בהם כבר היום. בנוסף, אנחנו רוצים להשתמש בנקודות אינטגרציה שונות כדי להניע אלמנטים של תהליכים עסקיים לחוויית הרישות החברתי. במסגרת זו, תוכלו לראות אינטגרציה הדוקה יותר עם מנהל התכנים של Connections – שתאפשר הכנסת מסמכים לסביבת ה-Social, אינטגרציה הדוקה יותר עם מוצר ה-Digital Experience – שתאפשר ליצור פורטלטים (Portlets) עם גישה למידע חברתי, ואינטגרציה הדוקה יותר עם שאר קו מוצרי Connections – שתאפשר הוספת יכולות מסרים מידיים, צ'אט, קבצי IBM Docs ועוד".


"עוד ועוד ארגונים היום מגלים את הכח העסקי הגדול שטמון בכלי רישות חברתי ומאמצים אותם בחום". היידי אמבלר, יבמ. צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

"החלק השלישי והאחרון בתכנית ה-Social שלנו", פירטה, "היא התמקדות בהרחבת מערך השותפים העסקיים שלנו. בין היתר, נהפוך את ה-API-ים שלנו לזמינים יותר עבור השותפים שלנו. אנחנו רואים גידול מתמשך בפעילות השותפים העסקיים שלנו ואנחנו מצפים לראות מהם עוד ועוד פתרונות לסביבת הענן".

לדברי אמבלר, "רבים מהלקוחות שלנו שהחליטו לעבוד באופן מקומי, ולא בענן, רוצים בכל זאת ליהנות מיכולות שיתוף הפעולה והיתרונות הנוספים שמציע תחום הרישות החברתי – ולהרחיב אותם גם לאנשים מחוץ לארגון. לטובת אותם לקוחות אנחנו עובדים על יכולת חדשה בשם External Collaboration ("שיתוף פעולה חיצוני"), שתאפשר להזמין לתוך הארגון אדם מבחוץ, כאשר מי שמפעיל את המערכת יכול לקבוע האם לאשר או לא לאשר את ההזמנה, לשלוט על אילו סוגי מידע אותו אדם נחשף ועם אילו קהילות בתוך הארגון הוא רשאי לתקשר".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים