ארדן קונטרול טק הטמיעה מערכות לניהול חשמל מבוססות תקשורת בריץ קרלטון; ההיקף: 5 מיליון ש'

המערכות, מבית שניידר אלקטריק, מנהלות את מיזוג האוויר, מערכות החשמל והתאורה, בקרת אנרגיה חדרית חכמה, וממשקים לבקרת המבנה ולמערכת לניהול המלון ● כן הוטמעו מערכת שליטה מרחוק עם מכשירי מובייל ורשת תקשורת עצמאית לניהול החשמל בבניין

ארדן קונטרול טק מקבוצת ניסקו הטמיעה מערכות לניהול חשמל חכם של שניידר אלקטריק (Schneider Electric) במלון ריץ קרלטון בהרצליה. הפרויקט החל ב-2011 והסתיים החודש. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חמישה מיליון שקלים.

ריץ קרלטון הוא מלון היוקרה הראשון בישראל של רשת המלונות העולמית מריוט (Marriott). המלון מכיל 113 יחידות מלונאיות ו-82 דירות נופש. במסגרת הפרויקט הוטמעו מערכות חכמות לניהול ובקרת חדרים. המערכות מנהלות את מיזוג האוויר, מערכות החשמל והתאורה, בקרת אנרגיה חדרית חכמה, וממשקים לבקרת המבנה ולמערכת לניהול המלון.

עוד הוטמעו במלון מערכת שליטה מרחוק עם מכשירי מובייל, המאפשרת שליטה והפעלה מרחוק של מתקני המלון באופן מאובטח; רשת תקשורת עצמאית לניהול החשמל בבניין, המספקת סטטוסים וחיוויים על המצב בחדרים; מערכת תרחישים מיוחדים, שמפעילה את מערכות בקרת האקלים בחדרו של האורח לטמפרטורה ותאורה הרצויות; וגלאי נוכחות חכמים המאפשרים חסכון משמעותי בצריכת החשמל.

מאיר שי, מנהל פיתוח עסקי בשניידר אלקטריק ישראל: "מערכות הבקרה וניהול החשמל שהוטמעו בריץ קרלטון יניבו חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה. הטכנולוגיה שהוטמעה מנהלת כמות גדולה מאוד של מידע ומאפשרת מיטוב של צריכת החשמל לטובת חסכון כספי וגם אקולוגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים