אולפני הקולנוע הגדולים תובעים לסגור את Pirate Bay

האולפנים דורשים, כי בית המשפט יורה למפעילי האתר לחדול משיתוף קבצים בלתי חוקי ולהטיל עליהם קנס ● עו"ד מוניק וודסטד, שמייצגת את האולפנים: "אנחנו מבקשים לעצור אותם"

אולפני הקולנוע הגדולים של הוליווד הגישו תביעה לבית המשפט בשבדיה, בדרישה להורות על סגירה של האתר המקומי לשיתוף קבצים Pirate Bay. האולפנים מבקשים מבית המשפט להורות למפעילי האתר ולספקית לחדול מלהציע באינטרנט סרטים ותוכניות טלוויזיה שמוגנים בזכויות יוצרים. כן דורשים האולפנים להטיל קנס, אולם הסכום לא צוין.

באפריל האחרון נידונו מפעילי האתר לקנס של 36 מיליון דולרים, ועל כל אחד מהם נגזרה שנת מאסר. בחודש שעבר נמכרה החברה ל-GGF – חברת תוכנה שבדית. העסקה כפופה לאישור בעלי המניות של GGF, שאמור להינתן בחודש הבא.

אתר Pirate Bay מציע לגולשים להוריד עותקים של תוכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע שונים. מיליוני משתמשים כבר הורידו כותרים שמצאו בעזרת המדריכים של Pirate Bay, ומפעילי האתר טוענים, כי אינם יכולים למנוע שיתוף בלתי חוקי של תכנים שמוצעים להורדה. אולם, בית המשפט יכול להורות להם לנקוט באמצעים טכניים שיקשו על שיתוף קבצים חדשים – על פי עו"ד מוניק וודסטד, הפרקליטה של איגוד הקולנוע בסטוקהולם. "אנו מבקשים לעצור אותם", אמרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים