גטר טק וגסטוויז'ן הטמיעו אינטרנט אלחוטי במלון ריץ קרלטון הרצליה; ההיקף: חצי מיליון שקלים

מערכת ניהול הרשת מספקת למנמ"ר המלון תמונה מלאה בזמן אמת ומציגה מדדי ביצועים ● באמצעות הפרויקט, משתמש קצה שעובר משטח כיסוי של יחידה אחת במלון לאחרת לא יאבד את הקישוריות לרשת

גטר טק וגסטוויז'ן ביצעו פרויקט לרישות וניהול אינטרנט אלחוטי במלון ריץ קרלטון הרצליה החדש. הפרויקט החל לפני חמישה חודשים והסתיים לפני ימים אחדים, עם פתיחתו. היקפו עומד על כחצי מיליון שקלים.

גסטוויז'ן היא נציגתה הבלעדית של סוויסקום (Swisscom) בישראל. במסגרת הפרויקט היא בנתה מערכת לניהול רשת האינטרנט האלחוטי במלון. כלי ניהול הרשת מספקים למנמ"ר המלון תמונה מלאה על הפעילות שלה בזמן אמת. יתר על כן, המערכת מציגה מדדי ביצועים, כגון: זמינות שירות, צריכת רוחב פס, וכן הורדות והעלאות בפרק זמן מסוים ובאזור מסוים במלון.

גטר טק היא מפיצה של ראקאס (Ruckus Wireless) בישראל. הרשת של ראקאס מקנה אפשרות לניהול מיטבי של תדרי האלחוט במלון, פורטל ניהול אישי לרשת, בקרה וניטור ציוד קצה ותמיכה בניידות משתמשים ב-VoIP ובנדידה. כך, משתמש קצה שעובר משטח כיסוי של יחידה אחת לאחרת לא יאבד את הקישוריות לרשת. עוד מספק הציוד תמיכה בכמה תקני אלחוט, גישת גלישה עם דף התניה, הגדרת דף נחיתה, גלישה מאובטחת ומוצפנת וסינון אתרים.

לצד התקנת הרשת האלחוטית הותקנה מערכת IPTV על גבי רשת תקשורת אחודה וייחודית של סיבים אופטיים עד לחדר.

מלון ריץ קרלטון הרצליה בנוי מעל קניון ארנה. מדובר בבניין בגובה 12 קומות שכולל 197 חדרים. מלבד החדרים, הוא מציע רכישת יחידות נופש ופנטהאוזים יוקרתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים