טירן לוי, טלדור תקשורת גלאסהאוס: "על המנמ"רים להביא להורדת העלויות התפעוליות של הדטה סנטר"

"מדובר באתגר מרכזי לשנה הבאה, לצד הצורך לספק יותר שירותים ויישומים ללקוחות בפחות עלויות וצמצום תקציבים", אמר לוי, מנכ"ל החברה ● משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל: "העלינו השנה את מערכת הסיבל הגדולה במזרח התיכון"

"יש למנמ"רים עם פתיחת 2014 אתגרים רציניים כמו הצורך לספק יותר שירותים ויישומים ללקוחות בפחות עלויות וצמצום תקציבים, אולם אחד האתגרים המרכזיים שעימם יהיה עליהם להתמודד הוא הורדת העלויות התפעוליות של הדטה סנטר", כך אמר טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת גלאסהאוס.

משה יבניאל (צ'יקו), משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל. צילום: קובי קנטורלוי היה בין הספקים שפרסו חסותם על תחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2013. טקס הכרזת הזוכים בתחרות התקיים אתמול (ד') זו השנה ה-11, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי לוי, החברה שבראשותו החלה השנה לשתף פעולה עם החטיבה הביטחונית של טלדור והשתיים החלו להציע במשותף מוצרים למגזר הביטחוני.

"זה הביא ליצירת כוח גדול ולהגדלת הפעילות שלנו במגזר הביטחוני ולהעתקת דפוסי פעילות של החברה ממנו למגזר העסקי", ציין.

"כיום, יש בישראל חברה שנותנת פתרון מקצה לקצה בעולמות הדטה סנטר – פתרון זול ומהיר יותר, עם מענה לכל מצוקות המנמ"ר ויכולת לדבר עם כל הספקיות בתחום", הוסיף לוי.

"אנחנו מסיימים את 2013 בצורה טובה"
משה יבניאל (צ'יקו)
, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל, אמר כי "אנחנו מסיימים את 2013 בצורה טובה". לדבריו, "העלינו את מערכת הסיבל (Seibel) הגדולה במזרח התיכון. עשינו כמה דברים יפים – הכול בשותפות עם הלקוחות ותוך יישום של היגיון עסקי".

זאב ינאי, מנכ"ל ונשיא אדוונטק. צילום: קובי קנטור"במרכז 2014: החדשנות בעולמות הנייד וה-Big Data"
זאב ינאי
, מנכ"ל ונשיא אדוונטק, אמר כי מגמות החדשנות בעולמות המיחשוב הנייד וה-Big Data הן שיניעו את עולם ה-IT ב-2014. הוא ציין כי "אדוונטק הבינה שזה הכיוון אליו עליה לפנות. זאת, לצד המשך פעילותה בעולם ה-ERP, בו היא חברה חזקה, לרבות העלאות של מערכות לאוויר בזמן ופעילות בתחום במגזר הביטחוני. לכן ביצענו פרויקטים של הטמעת מערכות Exadata של אורקל (Oracle), שנותנת מענה לעולם ה-Big Data".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים