שחר אפעל, נס: "כדי לעבור את השנה המאתגרת, המנמ"ר צריך לצאת מאזור הנוחות שלו"

"תקציבי המיחשוב של ארגונים עומדים להשתנות ב-2014 וכדי להתמודד עם זה, על המנמ"רים לחשוב מחוץ לקופסה", אמר אפעל, מנכ"ל ונשיא החברה ● מאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל, הסכים והוסיף כדוגמה את סיפור משה רבנו והסנה הבוער

"2014 עומדת להיות שנה מאתגרת לכל ענף ה-ICT ולמנמ"רים בתוכו. כדי לתת לכך מענה, על המנמ"ר לצאת מאזור הנוחות שלו. זה מה שהספקים וההנהלות מצפים שהוא יעשה", כך אמר שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל.

אפעל היה ראשון הדוברים בין הספקים שפרסו חסותם על תחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2013. טקס הכרזת הזוכים בתחרות התקיים אתמול (ד') זו השנה ה-11, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי אפעל, "הביזנס של הלקוחות הארגוניים שלנו זז באי נוחות בכיסא. עליהם להשתנות, למכור יותר מוצרים שונים ונוספים לעוד ועוד לקוחות. בגלל זה, כמו כל הארגון, גם ה-IT הארגוני זז באי נוחות, עם תקציבים שמשתנים לו".

מאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל. צילום: קובי קנטורהוא ציין כי "כמו שעל המנמ"רים לצאת מאזור הנוחות שלהם, זה גם מה שאנחנו, ספקי ה-IT, צריכים לעשות – ועושים. היציאה מאזור הנוחות היא לא דבר רע, רוב פריצות הדרך אירעו כשקרו יציאות שכאלה. אם המנמ"רים והספקים יפנימו את הנקודה הזאת, הם יצליחו לצלוח את השנה הלא פשוטה בפניה כולנו ניצבים".

משה רבנו כמשל
מאיר עמור
, מנכ"ל CA ישראל, המשיך באותו קו ואמר כי "לא תמיד כדאי להישאר באזור הנוחות, לפעמים כדאי לשנות תפיסות ולצאת מהקיבעון המחשבתי. כדי להמחיש את הקושי הזה אפשר להשתמש בדמותו של משה רבנו: הוא הביט בסנה הבוער שלא אוכל. אנשים אומרים שעץ או נייר נשרפים והופכים לאפר וגם לו היו רואים שזה לא קורה, היה קשה להם לצאת מהקונספציה. לעומת זאת, משה פעל באופן שונה: הוא לא היה שבוי בקונספציה ושאל מדוע יש דבר כזה – סנה שלא אוכל".

"משה נבחר להיות מנהיג כי הוא ראה דברים מחוץ לקופסה", הוסיף עמור. "המנמ"רים צריכים ללמוד מזה לקראת השנה הבאה, בה יקבלו פחות תקציבים אבל יידרשו מהם יותר דרישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים