גילי שלזינגר, One1: "הספקים נדרשים לתת ללקוחות פתרונות יצירתיים עם ערך עסקי"

"One1 המציאה את עצמה מחדש, על מנת להביא ללקוחות את הערך העסקי", אמרה שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של החברה ● שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל: "האתגר הוא להצטיין ולזכות ב-IT Awards"

"2013 חייבה אותנו לצאת מהקופסה ולספק ללקוחות הארגוניים פתרונות שיש בהם חדשנות ויצירתיות. כלל הספקים, ו-One1 בתוכם, נדרשים לתת ללקוחות פתרונות יצירתיים עם ערך עסקי", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של החברה.

One1 היא בין הספקים שפרסו חסותם על תחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2013. טקס הכרזת הזוכים בתחרות התקיים הבוקר (ד') זו השנה ה-11, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

שלזינגר אמרה שהגישה השיווקית-ניהולית המסורתית, ששלטה בעבר, דגלה בארבעת ה-Pים: מחיר (Price), מקום (Place), קידום (Promotion) ומוצר (Product). היא ציינה כי "בגלל המצב השנה, לקחנו את הגישה הזו ושיפרנו אותה: אנחנו עונים על צרכי הלקוח ולא מתמקדים במוצר; הראייה שלנו היא לספק ללקוח את כל יכולות הארגון ולא דברים נפרדים; אנחנו מוכרים ערך ולא הולכים תמיד על המחיר הנמוך יותר, על מנת למקסם עסקאות ולהביא ללקוחות את המרב; והתפיסה שלנו היא של מכירות עומק וידע, במקום קידום מכירות. הערך מצוי אצלנו במקום גבוה ואילו המחיר מצוי במקום צדדי".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטורהיא סיימה באמרה כי "One1 מספקת פתרונות עם חדשנות, יצירתיות והבנה מה קורה בשוק, פתרונות יצירתיים עם ערך עסקי ללקוחות. על מנת להביא להם את הערך העסקי, המצאנו את עצמנו מחדש. אנחנו מספקים ללקוחות פרויקטים מיוחדים קצרים בזמן עם צמצום כוח אדם".

"הזוכים הפיקו מהטכנולוגיות את מרב הערך"
שלומי פרייס
, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, דיבר על הפרויקטים שזכו בתחרות ואמר כי "מה שמאפיין אותם הוא שהם ניצלו את הטכנולוגיות והפיקו מהן את מרב הערך. האתגר הגדול של השופטים היה לבחור את הפרויקט שידע לקחת טכנולוגיות ולייצר ערכים מוספים – ללקוחות פנימיים וחיצוניים".

לדבריו, "מטרתו של צוות ה-IT בארגון היא לא רק לספק יותר בפחות, אלא גם לדאוג להכנסות הארגון. זה אתגר חדש – וגדול". אתגר נוסף אותו ציין פרייס הוא "להגיע למעמד זה, של זכייה בפרס על הצטיינות. המשמעות היא שהפרויקט הותנע והגיע לכלל מימוש. בלי שותפות בתוך הארגון ומחוצה לו, עם הספקים, זה לא יכול לקרות. נט-אפ שותפה לארגונים רבים במשק ויודעת לעטוף את הטכנולוגיה בערכים מוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים