חילן הטמיעה מערכת לניהול גיוס בדניה סיבוס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפתרון מכיל מנוע חיפוש חכם שמסוגל ללמוד את צרכי משאבי האנוש של הארגון ומאפיינים מפורטים של התפקידים, על מנת לשלוף את קורות החיים הרלוונטיים ● היא מנתחת את קורות החיים ללא מגע יד אדם ומדרגת את המועמדים על פי מידת התאמתם לדרישות התפקיד

חילן הטמיעה מערכת פרי פיתוחה לניהול תהליכי גיוס בדניה סיבוס. הפרויקט החל במרץ השנה והסתיים בימים אלה, והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

הפתרון מכיל מנוע חיפוש חכם שמסוגל ללמוד את צרכי משאבי האנוש של הארגון ומאפיינים מפורטים של התפקידים, על מנת לשלוף את קורות החיים הרלוונטיים, לפי פרופיל המשרה המבוקש. היא מנתחת את הכתוב בטפסי קורות החיים השונים ללא מגע יד אדם, הופכת אותם למאגר מועמדים ללא כפילויות ומדרגת את המועמדים לפי מידת התאמתם לדרישות התפקיד.

באמצעות אלגוריתם של ניתוח שפה טבעית סורקת המערכת את הטקסטים של קורות החיים והופכת אותם אוטומטית לתיק מועמד דיגיטלי. היא מנהלת את כלל תהליכי הגיוס וברגע שעובד נקלט באמצעותה, התיק שלו עובר לארגון ומשתלב במערכת השכר. מחילן נמסר כי המערכת מסייעת לדניה סיבוס בייעול העבודה מול חברות השמה. מאחר שלכל עובד נפתח תיק דיגיטלי, היא מתעדת את המקור דרכו הגיעו קורות החיים של המועמד לעבודה – ישירות או דרך חברת ההשמה.

המערכת הוטמעה בתצורת מיחשוב ענן. כעת יש לה שמונה משתמשים ובשלב הבא של הפרויקט היא תבוזר לשימוש המנהלים בארגון, שיתעדו את סיכומי הראיונות במערכת. בסופו של דבר יעמוד מספר המשתמשים בה על 30. מאז שעלתה המערכת לאוויר היא טיפלה בכ-10,000 מועמדים.

דניה סיבוס, חברה בת ציבורית של אפריקה ישראל להשקעות, היא חברה בינלאומית שפעילה בתחומי הבנייה והתשתיות. יש לחברה כ-1,100 עובדים שפרוסים ברחבי העולם.

לדברי טל נתנוביץ', מנמ"ר ומנהל בקרה בדניה סיבוס, "המערכת חוסכת זמן יקר של אנשי משאבי אנוש ושל מנהלים, וכתוצאה מכך נחסכים משאבים כספיים. הפרויקט הניב החזר השקעה מהיר. כעת המערכת משמשת אותנו ככלי עבודה בסיסי ונותנת לנו את הפתרון הטכנולוגי המתאים בתחום זה. היא ענתה על הדרישות שלנו בקשר לתהליכי הגיוס בחברה".

דקלה יובל, מנהלת משאבי אנוש בדניה סיבוס, אמרה כי "עד כה, תהליך מיון קורות החיים והתאמתם למשרות התנהל בצורה ידנית מרובה בניירות, אי-מיילים ופקסים. באמצעות המערכת, כל קורות החיים שמגיעים אלינו מרוכזים במאגר מועמדים אחד. ההתאמה נעשית בצורה ממוחשבת, על בסיס התאמת מאפיינים מדויקת של המשרה, וכך אנחנו בוחרים את המועמדים האיכותיים ביותר. אנחנו מגייסים כ-150 עובדים מדי שנה ולכן חשוב לנו שהמידע יהיה זמין ומהיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים