עינת צור-שיין, ServiceWise: "מוצר מצוין זה חשוב, אבל עד שהעובדים לא ישתמשו בו – הוא לא יביא תועלת"

"אחת הסיבות שהגענו לכנס השנה, היא כדי לשמוע לקוחות שעובדים בקנה מידה גדול יותר ממה שיש בישראל, ומתמודדים עם אתגרי הטעמה מהסוג הזה", אמרה צור-שיין – מנכ"לית משותפת של ServiceWise, בראיון לאנשים ומחשבים ● בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise: "יש כאן סוג של 'וואו' שמגיע מהלקוחות הישראלים, כשהם מבינים מה זה Salesforce.com באמת"

"אין כל ספק שהטכנולוגיה של Salesforce.com מאוד מתקדמת. יש לה מוצר נהדר שהולך ומתפתח ומגיע עכשיו גם למובייל, אבל זה לא מספיק כדי שההטמעה שלו בארגון תצליח. עד שהעובדים לא ישתמשו במערכת, היא לא תביא תועלת – לא למשתמשי הקצה, לא להנהלת הביניים ובטח לא להנהלה הבכירה", כך אמרה עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise. לדבריה, "הטמעה נכונה של המערכת של Salesforce.com חשובה מאוד להצלחתה. זה לא מספיק שמערכת תהיה טובה, תתאם את התהליכים העסקיים ותהיה ידידותית לשימוש. צריך ליישם אותה נכון ולהשתמש בה נכון, וזה אחד האתגרים שאנחנו מתמודדים איתם ומסייעים ללקוחות שלנו בהם".

צור-שיין אמרה את הדברים בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים שנערך במסגרת Dreamforce 2013 – כנס הענק של Salesforce.com בסן פרנסיסקו. הכנס, שעל פי החברה משך לא פחות מ-130 אלף משתתפים מ-80 מדינות, נערך במרכז הכנסים מוסקוני (Moscone) וננעל בסוף השבוע האחרון. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכללה כ-120 נציגים, הוביל נתן גביש – סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

"אחת הסיבות שהגענו לכנס השנה", סיפרה צור-שיין, "היא כדי לשמוע לקוחות שעובדים בקנה מידה גדול יותר ממה שיש בישראל, ומתמודדים עם אתגרי הטעמה מהסוג הזה. הארגונים הללו נוקטים בכל מיני פעולות, בין אם זה לפני שהם מתחילים בפרויקט, תוך כדי הפרויקט ואחרי הפרויקט, כדי להביא להטמעה מוצלחת של המערכת. במסגרת זו, השתתפתי באחד המושבים המקצועיים בכנס, שכלל כמה לקוחות גדולים מאוד מאירופה, ושמעתי על הקשיים שלהם. למדתי מהעצות שהם נתנו אחד לשני, ונתתי להם כמה עצות משלי, ובסופו של יום נחשפתי לתכנים ורעיונות שמספקים לי ערך מוסף כשאני מייעצת ללקוחות שלנו בישראל".


צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise, סיפר על Salesforce1 – הפלטפורמה החדשה שהשיקה Salesforce.com בכנס, ואמר כי "לשוק הישראלי אמנם לוקח שנתיים-שלוש לרוב עד שהוא מאמץ את הטכנולוגיה שקיימת בארצות הברית, אולם הוא מבין שיש כאן הכרזה מאוד משמעותית. Salesforce1 מעניינת מאוד את הלקוחות הישראלים, ובעיקר החידושים שהיא מציעה בתחומים הבסיסיים, כמו שיפור תהליך המכירה, הגברת השימושיות במערכת, הגדלת היעילות ועוד. בתחומים הללו מספקת Salesforce1 כמה וכמה תכונות חדשות שהוכרזו פה בכנס, לצד יכולות נוספות שיתווספו במהלך השנה הקרובה".

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise. צילום: אור יעקבלדברי צור-שיין, "מנמ"ר ישראלי ותיק ומנוסה שהגיע ל-Dreamforce בפעם הראשונה השנה, ציין בפנינו שאחד הדברים שמדהימים אותו באירוע הוא עד כמה הענן, והחששות שכביכול היו בזמנו לגביו, הפכו למשהו שלא מתייחסים אליו. נושאים כמו איפה יושב המידע, עד כמה הוא מאובטח, האם מישהו אחר יכול לגשת אליו וכו', הפכו להיות non issue, לדבריו. הקהילה הבינלאומית, או לפחות האמריקנית, עברה כבר מזמן את המכשול הזה ומתייחסת אל הנושא הזה לא רק כמובן מאליו, אלא כיתרון גדול מאוד. אותו מנמ"ר אמר לי שהוא עבר בכנס הליך של טרנספורמציה, שמוביל אותו להבנה שהענן הוא לא מכשול, ושיש לו יתרונות רבים. הוא הבין שלעבוד עם מערכת כמו זו של Salesforce.com, שמתקדמת ומתפתחת בקצב כל כך מהיר, יכול להביא ערך מוסף גדול מאוד לארגון שלו".

"כשאנחנו מסתובבים פה בכנס ושומעים את הלקוחות מדברים ומשתפים אותנו בחוויות שלהם, אנחנו מבינים שיש כאן סוג של 'וואו' שמגיע מהלקוחות הישראלים, שבעצם מבינים שמעל 120 אלף איש הגיעו לכנס של חברה עולמית", הוסיף ברנדס לדבריה. "הלקוחות הישראלים מבינים ש-Salesforce.com קובעת פה איזושהי אג'נדה. הם משתתפים יחד אתנו במושבים המקצועיים ושומעים את מפת הדרכים – גם של הפלטפורמה, גם של ענן המכירות וגם של ענן השירות – ומבינים ש-Salesforce.com, מעבר להכרזה על Salesforce1, חושבת על המודולים עצמם, על המערכות עצמן, ומשפרת ומרחיבה את היכולות הקיימות".

המנכ"לים המשותפים של ServiceWise בכנס Dreamforce 2013 בסן פרנסיסקו. מימין: בנצי ברנדס ועינת צור-שיין. צילום: אור יעקב

צור-שיין ציינה, כי "האווירה פה בכנס היא משהו שקשה לתאר במילים. גם אם נסתכל בתמונות וגם אם נצלם את זה בווידיאו, זה אחד מאותם הדברים שעד שאתה לא חווה אותם באופן אישי, אתה לא יכול להבין באמת במה מדובר. כמות האנשים, המקצועיות של ההפקה, הגודל של הכל  – זה מדהים! אני חושבת שיש משהו מאוד סוחף ומאוד מלהיב באווירה הזו. אתה מסתובב פה ומרגיש כאילו כל העיר היא Dreamforce אחד גדול. כולם מסתובבים עם התגים, עם שלטים ועם כל מיני תלבושות. זה ממש כמו הצגה".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים