אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה: "הטכנולוגיה מסייעת לפשט תהליכים במערכת החינוך העירונית"

"עיריית הרצליה משתמשת במערכות הטכנולוגיות למטרות שיפור השירות לתלמידים, למורים ולהורים", אמר זיו ● הוא הציג את מערכת השיבוץ בגני הילדים, שגרמה לכך שחלה השנה ירידה במספר העררים על החלטות השיבוץ של העירייה, מ-420 ל-350, על אף גידול במספר הנרשמים ● הקטור מסטרמן, עיריית ירושלים: "המערכות שלנו נועדו לתת את מקסימום השירות לתושב"

אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה. צילום: ניב קנטור

"המערכות הטכנולוגיות העירוניות מסייעות למערכת החינוך. הן משמשות לשיבוץ ילדים למוסדות החינוך ולדברים אחרים, שעוזרים לנו לשפר את השירות לתלמידים, למורים ולהורים", כך אמר אמיר זיו, מנמ"ר עיריית הרצליה.

זיו דיבר בכנס IT מוניציפלי, שעסק במיחשוב ברשויות המקומיות. האירוע התקיים באחרונה במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מנמ"רים ואנשי מקצוע נוספים ממגזרי הרשויות המקומיות והממשלה. מנחי הכנס היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

בדבריו הציג זיו את מערכת השיבוץ בגני הילדים שמשמשת את העירייה. הוא אמר כי "מדובר במערכת של סאס (SAS). תהליך השיבוץ השנה היה יותר מורכב, עקב הצורך לעשות הרבה בדיקות. אני מעריך שבשנה הבאה הוא יהיה הרבה יותר מהיר".

הקטור מסטרמן, מנהל הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים. צילום: ניב קנטורעם זאת, הוא ציין שהמערכת גרמה לכך שחלה השנה ירידה במספר העררים על החלטות השיבוץ של העירייה, מ-420 ל-350, על אף גידול במספר הנרשמים. "המספרים מראים שהמערכת עשתה את העבודה", הוסיף. לדבריו, השלב הבא הוא פיתוח ממשק משתמש.

"צריך להתייחס לכל אזרח במדיה שעומדת לרשותו"
הקטור מסטרמן
, מנהל הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים, אמר כי "צריך להתייחס לכל אזרח במדיה שעומדת לרשותו, לבדוק מה הוא צריך ובאיזו דרך לתת את השירות". הוא ציין כי עיריית ירושלים פועלת בעולם הדיגיטלי במגוון אמצעים: אתר, ניוזלטר, דף פייסבוק, אפליקציה וקליקתיק – תיק אלקטרוני לתושב.

מסטרמן הציג לנוכחים את דף הבית החדש של אתר העירייה, שצפוי להיות מושק בפברואר 2014 ואמר כי הוא "נועד לתת לתושב את מקסימום השירות במקום שבו הוא נמצא". עם זאת, הוא ציין שנכנסים לאתר גולשים ממדינות רבות, בהם ממדינות פחות צפויות כמו גואטמלה או זימבבווה.

הוא הוסיף כי "בכל שנה מגיעים לעיריית ירושלים כ-270 אלף תושבים ונשלחים לכתובת הדואר האלקטרוני שלה כשישה מיליון אי-מיילים. אנשים כבר לא רוצים להגיע לבניין העירייה. המחשב הוא אמצעי הרבה יותר נוח לתקשורת עם הרשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים