תים נטקום הטמיעה מערכות וירטואליות של מיקרוסופט בדטה סנטר של טריפל סי; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט, שיסתיים בתחילת 2014, מוטמעים בדטה סנטר של טריפל סי 200 שרתי Hyper-V ואלפי מכונות וירטואליות מבוססות Windows Server 2012 R2

תים נטקום מקבוצת מלם-תים החלה בהטמעת מערכות וירטואליות של מיקרוסופט (Microsoft) בדטה סנטר של טריפל סי (Triple C). הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים בתחילת 2014. היקפו הכספי של הפרויקט, הכולל הסכם רישוי לכמה שנים, עומד על מיליוני שקלים.

יכולות הווירטואליזציה של מיקרוסופט יתווספו ליכולות הקיימות שיש לדטה סנטר של טריפל סי, מבית VMware. במסגרת הפרויקט מוטמעים בדטה סנטר של טריפל סי 200 שרתי Hyper-V ואלפי מכונות וירטואליות מבוססות Windows Server 2012 R2. אלה ינוהלו על ידי System Center 2012 R2 ו-Azure Pack מבית מיקרוסופט. השימוש בטכנולוגיה זו יאפשר יישום של עננים בני-כלאיים, בין סביבת הלקוח והדטה סנטר של טריפל סי.

ספקית הענן הציבורי טריפל סי השיקה השנה שירות קצה עליון של דטה סנטר כשירות (Data Center as a Service), שתשתיתו תורחב עתה עם הטמעת 200 שרתי Hyper-V בגרסה החדשה שלהם, ששוחררה לפני כמה ימים. טריפל סי משרתת כיום יותר מ-3,000 עסקים וארגונים ברחבי הארץ ממגוון מגזרים, בהם היי-טק, ממשלה, מוסדיים, עסקים קטנים ועוד.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "בחרנו בטכנולוגיות מיקרוסופט להרחבת התשתית שלנו, לאור אמינות הפתרון, הביצועים הגבוהים, האטרקטיביות הכלכלית, הגמישות וידידותיות הפתרון. הפתרון ייתן מענה לשירותים התובעניים שאנו מציעים לעסקים בישראל".

עוזי חפץ, מנהל תחום ספקי השירותים במיקרוסופט לאזורי המזרח התיכון ואפריקה, הוסיף כי "אנו עדים לצמיחה מואצת באימוץ Hyper-V בארץ ובעולם – הן בקרב ארגונים והן בקרב ספקי ענן, כמו טריפל סי. הביצועים והיכולות של Hyper-V זהים ואף עולים בתחומים מסוימים על אלה של אחרים. יחד עם תג מחיר אטרקטיבי יצרנו חלופה תחרותית בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים