בזק בינלאומי וגטר טק הקימו רשת אלחוטית במלונות אורכידאה; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון Wi-Fi מבית רוקוס האמריקנית בשלושה מתוך ששת בתי המלון של הרשת ● בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק: "המערכת נותנת מענה לריבוי של משתמשים על יחידת פיזור אחת"

בזק בינלאומי וגטר-טק הקימו רשת אלחוטית במלונות אורכידאה. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע במלונות אורכידאה פתרון ה-Wi-Fi של רוקוס (Ruckus Wireless) האמריקנית. גטר-טק היא נציגתה בישראל וליישומה אחראית בזק בינלאומי. הרשת האלחוטית הותקנה בפרויקט בשלושה מששת בתי המלון של אורכידיאה: באילת, בבית בגליל, ובתל אביב במלון פארק פלאזה. בסך הכל הותקנו כ-90 נקודות גישה. כל הנקודות האלחוטיות מנוהלות על ידי  בקר מרכזי אחד, המנוהל על ידי בזק בינלאומי שפיתחה פתרון ייעודי לאורכידאה.

במלון אורכידאה באילת הותקנו 10 יחידות חיצוניות, המכסות כ-180 בקתות. בהיעדר תשתית רשת, מרבית נקודות הגישה חוברו בקישור Mesh אלחוטי והן משתרשרות אחת לשנייה. בזק בינלאומי ביצעה את האינטגרציה של הפרויקט: אפיון הצרכים, מתן מענה טכני, סקר אתר טרום מכירה לטובת קביעת מיקומים מיטביים לפריסת הרשת, ובדיקת התשתית האקטיבית והפסיבית.

לדברי אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי, "המטרה בפרויקט הייתה לתת מענה לתקשורת איכותית ואמינה בכלל מלונות הרשת. זאת, תוך מגבלות התקציב והרשת האקטיבית הקיימת כיום באתר".

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק: "המערכת נותנת מענה לריבוי של משתמשים על יחידת פיזור אחת. מאות האורחים הנופשים במלון חווים חיבור רציף ואיכותי, כמו גם קליטה מצוינת של הרשת בכל סביבת המלון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים