A10 השיקה פתרונות חדשים בתחומי ניהול רשתות, איזון עומסים ואבטחת מידע

החברה תציע מעתה, בין היתר, פתרון המאפשר שיפור ביצועים של רשתות במודל ה-OSI, החל בשכבה הרביעית ועבור בשכבה השביעית ● המוצר משפר את זמני התגובה והמערכות שהעובדים משתמשים בהן, כולל הגלישה באינטרנט

06/11/2013 19:30

יצרנית פתרונות האופטימיזציה וניהול הרשתות A10 השיקה פתרונות חדשים בתחום שיפור הביצועים של עבודה ברשתות תקשורת, בכל הנוגע לניהול רשתות, איזון עומסים ואבטחת מידע. כך הכריזה החברה בכנס הלקוחות והשותפים של 2013, שנערך השנה בסינגפור.

בין הפתרונות ניתן למצוא את הפלטפורמה של החברה לניהול רשתות תקשורת ואיזון עומסים. הפתרון מאפשר שיפור ביצועים של רשתות במודל ה-OSI, החל בשכבה הרביעית ועבור בשכבה השביעית. מהחברה נמסר כי הוא עונה על רוב הבעיות שאינן נובעות מתקלות חומרה או חשמל בנתב או בתשתיות החומרה והתקשורת.

הפתרון של החברה מאפשר שיפור של זמני התגובה ושל ביצועי המערכות שמשתמשים עובדים איתן, כמו גם הגנה על הפרטיות ואבטחת המידע. כך, לדוגמה, הוא מסייע לפתור בעיות של גלישה איטית באתרי אינטרנט או חוסר תגובה שלהם.

מהנדסי A10 עבדו במשך כארבע שנים על פיתוח חידושים טכנולוגיים – עבודה שהניבה מספר פטנטים שמאפשרים לחברה להציע את הפתרונות שלה. יצוין כי A10 לא דורשת את מה שמתחרותיה דורשות מהלקוחות: לרכוש רישיון אחרי שהם רכשו חבילה בסיסית של יכולות ושירותים.

בחברה טוענים שמרכיב נוסף בפתרון שלהם הוא תמיכה בחדשנות ושמירה על עדכניות, על מנת לעמוד בקצב הקפיצות בטכנולוגיות של עולם התקשורת, שבדרך כלל מצריכות להחליף מוצרים בכל כמה שנים. לא פעם שומעים על ארגונים שמחליטים, עם יציאת גרסה חדשה של תוכנה, להישאר עם מה שיש להם ואפילו לחכות ולדלג גרסה. התפיסה הזו קשה לביצוע בתחום הרשתות, מאחר שאי אפשר להודיע ללקוחות שהם ימשיכו לעבוד בקצב איטי כשקיימת טכנולוגיה שמאפשרת לעבוד בקצב מהיר יותר. מה גם שמשתמשים רבים עוברים לעבוד במודל "הבאתי מהבית", כלומר – חיבור של הטלפון החכם, הטאבלט או המחשב הנייד שלהם לרשת הארגונית. אותם רכיבים עלולים לא יעבדו ואף לתקוע ולחסום את הרשת.

מרכיב נוסף הוא העלות הכוללת של הטמעת המוצר. לקוחות של A10 ציינו אותה לטובה, עקב הקלות בהתקנת המוצר והתמיכה בו.

הכותב היה אורח החברה בכנס בסינגפור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים