פרס לבכירי פייסבוק: "תרכשו חברות נוספות בישראל"

הנשיא נפגש הבוקר עם בכירים ברשת החברתית ואמר כי "לסטארט-אפים הישראליים פוטנציאל עצום לתעשיית היזמות הבינלאומית ולפייסבוק" ● ניקולא מנדלסון, סגנית נשיא בפייסבוק לאירופה והמזרח התיכון, ציינה כי החברה החליטה לפתוח את מרכז המחקר והפיתוח הראשון שלה בארץ "מתוך ידיעה שמיטב הכישרונות נמצאים פה"

נשיא המדינה, שמעון פרס, נפגש הבוקר (ד') עם בכירים בפייסבוק (Facebook) וקרא להם לרכוש חברות ישראליות נוספות – פרט לאונבו (Onavo), אותה רכשה הרשת החברתית הפופולרית בימים האחרונים. בראש משלחת הבכירים עמדה ניקולא מנדלסון, סגנית נשיא בחברה לאירופה והמזרח התיכון. פרס אמר כי "השקעתכם בישראל היא רק ההתחלה. לסטארט-אפים הישראליים פוטנציאל עצום לתעשיית היזמות הבינלאומית ולפייסבוק".

לדברי נשיא המדינה, "הקמת מרכז פיתוח של פייסבוק בישראל תתרום משמעותית לחברה. מתוך המחסור במשאבי טבע בישראל צמחו מיטב המוחות שבנו את תעשיית ההיי-טק המשגשגת".

מנדלסון הדגישה בפני פרס כי בהנהלת פייסבוק מעריכים מאוד את תעשיית היזמות הישראלית ומוצאים בה פוטנציאל עצום. "נדהמנו לראות כמה כשרון קיים במדינה כל כך קטנה כמו ישראל", אמרה. "ההחלטה לפתוח בראשונה מרכז מחקר ופיתוח מחוץ לארצות הברית עצומה במשמעותה לפייסבוק. בחרנו בישראל מתוך ידיעה שמיטב הכשרונות נמצאים פה".

היא ציינה כי "אונבו, עם הידע הנרחב שלה בדחיסת נתונים, תסייע לפייסבוק להגשים את חזונה ולהתחבר למספר רב ככל שניתן של גולשים בעולם, ובכלל זה באפריקה ובמזרח התיכון. אנחנו מצפים בכיליון עיניים להקמת צוות 'פייסבוק ישראל' בחודשים ובשנים הקרובות".

בהמשך הפגישה שאלה מנדלסון את פרס כיצד מדינות אחרות יכולות להגיע להישגים טכנולוגים ולפיתוחים משמעותיים כמו ישראל. הנשיא ענה כי התכונה הבולטת ביותר של הישראלים היא החוצפה הישראלית וחוסר שביעות הרצון, שמעודדים חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה. "הישראלים שואפים תמיד ללמוד, לחקור ולפרוץ גבולות. החוצפה הישראלית לא נותנת מנוח – היזמות היא ב-DNA שלנו", אמר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    מילא שיקנו , אבל שישאירו את הפעילות בארץ ולא יעבירו לחו"ל. אחרת מה הרוויחה המדינה?

אירועים קרובים