קארל היינץ שטרייביך, Software AG: "על ארגונים להתמקד בפער שבין ה-IT והצורך העסקי"

"ארגונים שממשיכים לעסוק רק בתחזוקה של מערכות ה-IT הקיימות, לא עוסקים בחדשנות", קבע שטרייביך – מנכ"ל ויו"ר Software AG, בכנס השנתי של החברה בסן פרנסיסקו ● לדבריו, "מערך ה-IT צריך לפעול בסביבה שבה הלקוחות שלו מצפים שיפעל. פתרונות שעולים בקנה אחד עם ארבעת הטרנדים הגדולים של התעשייה – מובייל, מיחשוב ענן, Big Data ורישות חברתי – הם הכלי לגישור על הפער הזה"

"ארגונים צריכים להתמקד היום בפער שקיים בין מערך ה-IT שלהם ובין הצורך העסקי. גישור על הפער הזה הוא שיניע את העסק לעידן ארגון האנטרפרייז הדיגיטלי", כך אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל ויו"ר Software AG. לדבריו, "ארגונים שממשיכים לעסוק רק בתחזוקה של מערכות ה-IT הקיימות, לא עוסקים בחדשנות. הם לא נעים קדימה, אלא עושים את אותו הדבר שהם עשו בשנה שעברה ובעשר השנים הקודמות. הגיע הזמן להסתכל קדימה ולגשר על הפער הזה – בין מה שיש ובין מה שצריך – כדי להניע את העסק קדימה בעזרת הטכנולוגיה".

שטרייביך אמר את הדברים אמש (ג') במליאת הפתיחה של כנס Innovation World 2013 שעורכת Software AG. הכנס, שמתקיים במלון מריוט (Marriott) המפורסם בסן פרנסיסקו, משך אלפי לקוחות ושותפים של החברה ויינעל ביום ה' הקרוב. את המשלחת הישראלית לאירוע מוביל ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

"אנו חיים בתקופה של שינויים", קבע שטרייביך. "ה-IT מתחבר לביזנס באופן הדוק יותר מבעבר, וההנהלות דורשות מאנשי המיחשוב לתרום הרבה יותר בהנעת העסק. עם זאת, תקציבי ה-IT נותרו שטוחים ומערכי המיחשוב מלאים במערכות שדורשות תחזוקה ותפעול. פה מתחיל הפער הזה שאני מדבר עליו".

הוא הסביר, כי "חברות השקיעו רבות בעשורים האחרונים במערכות ה-IT שלהן. המערכות הללו עובדות – הן מספקות אוטומציה, סטנדרטיזציה ובמקרים רבים גם מסייעות בהפחתת עלויות. עם זאת, רוב המערכות הללו לא עוזרות באופן ישיר בהגדלת העסק וביצירת יתרון תחרותי בשוק – ואת זה צריך לשנות. ארגונים צריכים לשאול את עצמם איך לגשר על הפער הזה בין ה-IT ובין הדרישות שמציבים הלקוחות הדיגיטליים, איך מייצרים פתרונות חדשים לטובת העסק ואיך עושים את כל זה למרות המציאות הפיננסית".

"השורה התחתונה היא, שמערך ה-IT צריך לפעול בסביבה שבה הלקוחות שלו מצפים שיפעל", אמר שטרייביך. "האפליקציה חייבת לעבוד על כל מכשיר, בכל זמן ולהיות זמינה בכל מקום. פתרונות שעולים בקנה אחד עם ארבעת הטרנדים הגדולים של התעשייה – מובייל, מיחשוב ענן, Big Data ורישות חברתי – הם הכלי לגישור על הפער הזה. זו הדרך לארגון דיגיטלי אמיתי, שעונה על דרישות העסק וציפיותיהם של הלקוחות".

קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל ויו"ר Software AG, על הבמה בסן פרנסיסקו

מנכ"ל Software AG מנה חמישה תחומים בהם חייב הארגון להתמקצע, לדבריו, כדי להפוך לארגון דיגיטלי: "טרנספורמציה באמצעות IT Portfolio Management, ניהול תהליכים, אג'יליות באמצעות אינטגרציה ואוטומציה, ניראות באמצעות ראיה הוליסטית של המפה הטכנולוגית ויכולת מתן תגובה (Responsiveness) באמצעות פתרונות Real Time. רק כך תוכלו באמת לשרת את הלקוחות, העובדים והשותפים שלכם בעידן ארגון האנטרפרייז הדיגיטלי".

"חדשנות קורית כשמשהו מקורי וחדש פורץ לשוק או לחברה באופן שמתערב בחיי היומיום שלנו ומשנה אותם", סיכם שטרייביך. "חדשנות היא הפעולה שמתרגמת רעיונות למציאות. חדשנות היא אומץ, תעוזה והפיכת היצירתיות לערך עליון. הקיפו את עצמכם באנשים הנכונים, הקפידו לבטא את עצמכם כראוי ותמיד תחפשו השראה ויצירתיות בכל מה שאתם עושים".

את המליאה המרכזית חתמה הרצאתו של אריק קולמן, מומחה למגמות דיגיטליות ומנהיגות, שדיבר על האופן שבו ארגונים נדרשים להתאים את עצמם לעידן הרשתות החברתיות וסקר הצלחות וכישלונות בתחום.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים