פייסבוק הגיעה לרבע מיליארד משתמשים

הרשת החברתית, שרק לפני כשלושה חודשים חצתה את רף 200 מיליון המשתמשים, רשמה גידול מרשים על אף פריצתה של טוויטר לשוק ● מארק זוקרברג, מנכ"ל פייסבוק: בשבילנו, 250 מיליון איננו רק מספר מרשים - זהו ציון דרך המשקף את כמותם העצומה של הקשרים האישיים שנוצרו באמצעות הרשת החברתית"

פייסבוק (Facebook) חצתה את רף 250 מיליון המשתמשים. את הנתון המדהים הזה, שבו זמנית לא באמת הפתיע אף אחד, פרסם מארק זוקרברג, מנכ"ל החברה, בפוסט חדש שעלה לבלוג הרשמי שלה. רק לפני כשלושה חודשים עברה הרשת החברתית את רף 200 מיליון המשתמשים, ולאחר שבתקופה האחרונה נראה היה, כי טוויטר (Twitter) עלולה להוות איום ממשי לפייסבוק, הוכיח השיא החדש ששברה החברה של זוקרברג, כי מעמדה כמובילת עולם הרשתות החברתיות איתן מתמיד.

ההתרחבות האחרונה של פייסבוק התרחשה בעיקר מחוץ לגבולות ארצות הברית, וכמה אנליסטים מעריכים, כי יהיה זה נכון מבחינתה של הרשת החברתית לשים דגש חזק יותר על פיתוח נגישות לשירותיה באמצעות הסלולר. זאת מאחר ובכמה ארצות מתפתחות, וסין בראשן, מתרחש תהליך של "דילוג" על שלב התשתיות הקוויות, ואוכלוסיות עצומות, שעד היום היו מנותקות מתשתיות התקשורת המודרניות, מתחברות לעולם אך ורק דרך רשתות סלולריות. בנוסף, על אף החדירה המהירה של הטכנולוגיה המודרנית, מספר המחשבים האישיים באזורים אלה עדיין קטן באופן יחסי לעולם המערבי, ולכן הגישה לאינטרנט דרך הסלולר מהווה בהם ערוץ תקשורת מרכזי. ואכן, זוקרברג הצהיר לאחרונה, כי החברה מתכוונת להשקיע משאבים משמעותיים בפיתוח פלטפורמות נגישות חדשות – וביניהן גם הפלטפורמה הסלולרית.

עוד אמר זוקרברג, בהתייחסו לחציית רף רבע מיליארד המשתמשים, כי "בשבילנו, 250 מיליון איננו רק מספר מרשים – זהו ציון דרך המשקף את כמותם העצומה של הקשרים האישיים שנוצרו באמצעות פייסבוק. אנו מתכוונים להמשיך ולפתח את הרשת החברתית, על מנת שנוכל לשרת כמה שיותר אנשים מסביב לעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים