הסתדרות עובדי המדינה דורשת מהאוצר לפתוח במו"מ בעניין עובדי המיחשוב בממשלה

אריאל יעקבי, יו"ר ההסתדרות, טוען כי קיבל הבטחה בעל פה מסגן הממונה על השכר באוצר לפתוח מיד במו"מ עם הממשלה ● משרד האוצר: לא הבטחנו מו"מ, אמרנו שיש עבודת מטה והיא עדיין לא הסתיימה ● ומה עם העובדים?

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, שיגר לפני ימים אחדים מכתב בהול אל טל הרמתי, סגן בכיר לחשב הכללי במשרד אוצר, ובו הוא מבקש ממנו להיכנס לאלתר למשא ומתן על דרישת ההסתדרות מהמדינה לקלוט לשורותיה את עובדי המיחשוב, שמועסקים כיום על בסיס קוסט פלוס. במכתבו להרמתי מציין יעקבי, כי ב-26 במרץ השנה הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה ארצי, במחאה על תנאי העסקתם של עובדי המיחשוב במשרדי הממשלה. יעקבי מוסיף וכותב, כי "בשיחות בעל פה הודיע לי סגן בכיר לממונה על השכר, ברק שטרוזברג, בדבר נכונותו להיכנס למו"מ. עד היום לא מצאתם לנכון לתאם מועד. אבקש לתאם בהקדם, על מנת שלא נאלץ לנקוט בצעדים ארגוניים, כמתחייב מסכסוך העבודה".

בתשובה למכתב זה, מבקש ברק שטרוזברג להעמיד דברים על דיוקם, וטוען שבשיחה עם נציג הסתדרות אמר, כי הממשלה מבצעת כעת עבודת מטה בהשתתפות כל הגורמים הרלבנטיים. "לאור מורכבות הנושא והאופי הייחודי של קבוצת עובדים זו, עבודת המטה מתארכת וכאשר תהיינה מסקנות – נודיעך", כתב.

טרם נמסרה תגובת ההסתדרות לתשובת הממשלה.

כזכור, איגוד בתי התוכנה הגיש עתירה נגד המדינה בעקבות מכרז בתי התוכנה, שבו בין היתר קיימת התייחסות לאותם עובדי חברת כוח אדם, המוגדרים כעובדי קוסט פלוס. אמש (ג') הגישה המדינה את תשובתה לתביעה של בתי התוכנה. הדיון בפני השופטת מוסיה ארד יחל ביום ד' הבא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    אכן פתרון טוב יותר מהמכרז העקום שהם מנסים להוציא

אירועים קרובים