68% מבעלי כרטיסי האשראי בישראל: הקנייה באינטרנט זולה יותר

ישראלים רבים מעדיפים לקנות ברשת בגלל המחיר, הנוחות, המגוון והמהירות - כך עולה מסקר שערכה ויזה אירופה ● 86% ממחזיקי כרטיסי האשראי בארץ קונים או מבצעים תשלומים באינטרנט, ורבים מהם רכשו מוצרים אונליין לקראת החגים

הקנייה באינטרנט נוחה וזולה יותר, ואפשר למצוא ברשת מוצרים שלא נמצאים על המדפים בחנויות הפיזיות – כך עולה מסקר שביצעה ויזה (Visa) אירופה בישראל. הסקר עסק בקניות באינטרנט בכלל ובתקופת החגים בפרט, ונערך על ידי חברת נילסן (Nielsen) בקרב מדגם מייצג שכלל 500 מחזיקי אשראי מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בארץ.

המשיבים התבקשו לציין את הסיבות העיקריות שבגללן הם קונים באינטרנט. 68% מהם השיבו, כי הם עושים זאת מאחר שהעסקות ברשת זולות יותר, 65% ציינו בהקשר זה את הנוחות, 43% השיבו שהם מעדיפים לקנות ברשת משום שניתן למצוא בה מוצרים ייחודיים, 38% ציינו שיש בה יותר מגוון ו-37% ענו שהקנייה אונליין מהירה יותר מאשר בחנויות הפיזיות.

נתונים נוספים מצביעים על כך ש-38% מהקונים אונליין רכשו או התכוונו לרכוש משהו באינטרנט לחגים, עבור עצמם או עבור מישהו אחר, באמצעות כרטיס האשראי שלהם. מדובר בנתון הדומה לזה שהושג בסקר שנערך בחגי תשרי אשתקד; 65% חשים בטוחים לשלם ישירות בכרטיס האשראי על קניותיהם באינטרנט; 86% ממחזיקי כרטיסי האשראי רוכשים מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים שונים באמצעות הרשת, כאשר 28% עושים זאת לפחות פעם בחודש; והישראלים מעדיפים את החנויות כחול לבן (47%) מאשר את אלה שבחו"ל (28%). רבע מהמשיבים הצהירו, כי הם קונים במידה שווה מאתרים ישראליים ומאתרים מעבר לים.

עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, אמר כי "הסקר מלמד שציבור הקונים בישראל נוהג בהתאם למגמה המתבססת כיום בשאר העולם המערבי. הישראלים מחפשים שיטות חדשות לקניות ולא צריכים לצאת מהבית כדי לעשות זאת". הוא ציין שהחברה "מקיימת מעקב רציף אחר הרגלי הקנייה של ציבור הצרכנים בעזרת אינדקסים ומדדים שונים".

מתעניינים בתשלומים באמצעים אלקטרוניים? הירשמו לכנס mPay של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים