נמשך הקרב הקיברנטי בין סוריה למערב: אנונימוס פרצה לבסיס הנתונים של הצבא הסורי האלקטרוני

לדברי אנשי אנונימוס, הם השיגו בפריצה את השמות ומספרי הזיהוי של ה-"לוחמים" הקיברנטיים של משטר אסד, כמו גם את סיסמאות הגישה למחשבים שלהם ונתונים נוספים ● הם פרסמו בטוויטר צילומי מסך של שרתי הצבא הסורי האלקטרוני, נתוני Log In, סיסמאות והרשאות גישה ● ד"ר טל פבל, מומחה לאינטרנט ולאיומים מקוונים במזרח התיכון, מעריך שהמטרות הבאות של הלוחמים הקיברנטיים הסוריים הם האתרים של המרינס האמריקני, ברק אובמה, CNN ו-AP

המבצע הצבאי של ארצות הברית בסוריה אמנם לא החל עדיין, וספק אם יתקיים, אולם המבצעים הקיברנטיים של תומכי המשטר הסורי ומתנגדיו נמשכים במלוא העוז. אנשי אנונימוס (Anonymus) הודיעו, כי פרצו לבסיס הנתונים של הצבא הסורי האלקטרוני – "יחידת העילית" ללוחמת סייבר שככל הנראה מקושרת למשטרו של בשאר אל-אסד.

התוקפים אמרו לרג'יסטר (Register), כי הם השיגו בפריצה את השמות ומספרי הזיהוי של ה-"לוחמים" הקיברנטיים של הצבא הסורי האלקטרוני. כמו כן, לדבריהם, יש בידיהם את סיסמאות הגישה למחשבים שלהם ונתונים נוספים, בנפח כולל של 1 ג'יגה-בייט. אנשי אנונימוס פרסמו בטוויטר (Twitter) צילומי מסך שונים, לרבות של שרתי הצבא הסורי האלקטרוני, נתוני Log In, סיסמאות והרשאות גישה.

גורם המקורב לאנונימוס, ציין בפני האתר הבריטי, כי ה-"לוחמים" הקיברנטיים הסוריים פועלים לא רק בסוריה, אלא גם בכווית, בערב הסעודית ובאינדונזיה.

המתקפה של ההאקרים מאנונימוס בוצעה לאחר שאנשי הצבא הסורי האלקטרוני תקפו לפני ימים אחדים את טוויטר, האתר של הניו-יורק טיימס (New York Times) ואתר החדשות האפינגטון פוסט (Huffington Post). הם הפילו את האתרים הללו לאחר שפרצו לשרתים של חברת האינטרנט האוסטרלית MelbourneIT.

מתקפה זו היא האחרונה בסדרה של מתקפות שערך הצבא הסורי האלקטרוני, עם הימשכותה של מלחמת האזרחים במדינה. בחודשים האחרונים הצליחה הקבוצה לפרוץ לאתרי אינטרנט של גופי מדיה ידועים נוספים, ובכלל זה AP ,CNN ,CBS ,BBC והגרדיאן (Guardian).

ד"ר טל פבל, מומחה לאינטרנט ולאיומים מקוונים במזרח התיכון, פרסם אתמול (א') בפייסבוק (Facebook), כי הצבא הסורי האלקטרוני הציב בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו קישורים לעמודים הרשמיים של המרינס האמריקני, נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, CNN ו-AP, בלוויית תיאור בערבית על כל אחד מהם. ד"ר פבל העלה את האפשרות, כי "ייתכן שאלה הן המטרות הבאות של גוף זה". היום פרסם הצבא האלקטרוני הסורי, כי עלה בידו לפרוץ לאתר הרשמי של המרינס האמריקני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים