סייברהאט תקים מערך הגנה קיברנטי לבנק יהב; היקף הפרויקט: חצי מיליון שקלים

סייברהאט, בשיתוף מחלקת אבטחת מידע בבנק, תקים מערך הגנת לסייבר בבנק וכן תספק שירותים שונים בתחום אבטחת המידע והסייבר ● מטרת הפרויקט, מלבד שירות מאובטח ללקוחות – מענה רגולטורי לדרישות בנק ישראל ● בראיון לאנשים ומחשבים, אמר גדי דודיאן, סמנכ"ל מיחשוב וטכנולוגיה של בנק יהב: "ההתרחשויות העולמיות מוכיחות כי איומים אלה רק יילכו ויתגברו. זהו פרויקט אסטרטגי עבורנו"

גדי דודיאן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק יהב

סייברהאט (CyberHat) תקים ותתחזק את מערך ההגנה הקיברנטי של בנק יהב. הפרויקט החל לפני כמה חודשים ויימשך השנה ובשנת 2014. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, סייברהאט, בשיתוף מחלקת אבטחת מידע בבנק, תקים מערך הגנת לסייבר בבנק וכן תספק שירותים שונים בתחום אבטחת המידע והסייבר. מטרת הפרויקט לספק שירות מאובטח ואמין עבור כלל לקוחות בנק יהב, תוך מתן מענה רגולטורי מלא לדרישות בנק ישראל בנושא.

בנק יהב מתמחה במתן שירותים בנקאיים למשקי בית ומשרת את ציבור השכירים בישראל. מרבית לקוחותיו נמנים על עובדי המדינה והמגזר הציבורי. בשלוש השנים האחרונות הכפיל הבנק את מערך הסניפים שלו, המונה כיום 45 וכן שישה מוקדי ייעוץ להשקעות. הבנק פיתח את כל אמצעי הבנקאות המקוונת לרבות מוקד ישיר, מענה קולי ואמצעים נוספים למתן שירותים מקוונים.

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר גדי דודיאן, סמנכ"ל מיחשוב וטכנולוגיה של בנק יהב, כי "מדובר בפרויקט אסטרטגי עבורנו. בשל איומי הסייבר הפוקדים את ישראל בכלל ואת המגזר הפיננסי בפרט, מצאנו לנכון להקים מערך סייבר ייעודי שיטפל בנושא תוך ביצוע פעולות מנע רבות. ההתרחשויות העולמיות מוכיחות כי איומים אלה רק יילכו ויתגברו, הסייבר חדר לכל פינה בחיים הפרטיים והמקצועיים והביא איתו סוג של איום ואתגר שלא היה קיים קודם. לכן, החלטנו להשקיע מאמצים משמעותיים על מנת להבטיח את אמינות השירות וביטחון המידע עבור קהל לקוחותינו". הוא ציין, כי המניע לפרויקט הוא כפול – הרצון לאבטחת המידע אודות הלקוחות מחד והרצון לענות לרגולציות בתחום מאידך. לדבריו, טרם התגבשה התפיסה הטכנולוגית ומוצרי אבטחת המידע שיוטמעו במסגרת הפרויקט.

לדבריי נדב ארבל, מנכ"ל סייברהאט, "המגמה של הקשחת מערכי ההגנה, בניית צוותי תגובה מקצועיים, הפקת מודיעין קיברנטי והתאמת המערכות הקיימות בארגון לייחוס האיום חדש, תופסות תאוצה רבה. בחוכמה רבה עושים הארגונים אשר מקדימים לטפל בנושא. בחודשים האחרונים זכינו בכמה פרויקטים דומים בארץ ובעולם". ארבל הוסיף, כי "נספק לבנק את השירותים הנדרשים אשר ימצבו אותו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים כיום בארץ ובעולם בתחום הגנה בסייבר, כמו גם בטכנולוגיות אבטחת מידע בכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים