ב-NSA מרגיעים: אנחנו מגיעים רק ל-1.6% מתעבורת האינטרנט

בסוכנות של ארצות הברית לביטחון לאומי מנסים להרגיע את דאגות האזרחים מתוכנית PRISM וטוענים שהם בוחנים מדי יום רק 0.025% מתעבורת הרשת העולמית ● כמו כן, הם טוענים שיש נהלים ברורים בנוגע לפגיעה בפרטיות של האזרחים וכל חריגה מהם מטופלת

הסוכנות האמריקנית לביטחון לאומי (NSA) מנסה להרגיע את הרוחות, שלא מפסיקות לסעור מזה זמן מה, סביב תוכנית PRISM, וחושפת נתונים על פעילותה במסגרת התוכנית. על פי הסוכנות, "אנחנו מגיעים רק ל-1.6% מכלל תעבורת הרשת מדי יום ובוחנים בפועל רק 0.025%".

במסמך שפרסמה הסוכנות היא הדגישה שוב את נושא הביטחון, בהקשר לאחד האירועים הביטחוניים הרגישים ביותר בתולדות ארצות הברית – 11 בספטמבר. במסמך כותבים אנשי ה-NSA, כי היו חסרים לה כלים כדי לעקוב אחר אחד מחוטפי המטוסים שפגעו במרכז הסחר העולמי. כתוצאה מכך "פותחו מספר תוכניות שנועדו לסייע בטוויית הקשרים בין הנקודות, על מנת לספק מידע לממשל של ארצות הברית ולתגבר את התיאום בין סוכנויות המודיעין לרשויות האכיפה הפועלות בתחומי המדינה", כתבו.

בהמשך המסמך מתארים אנשי הסוכנות את היקף המעקב שהם מבצעים. "על פי נתונים שפורסמו על ידי חברת טכנולוגיה גדולה, מדי יום עובר באינטרנט מידע בהיקף של 1,826 פטה-בתים. סוכנות NSA מגיעה לכ-1.6% ממידע זה. אולם, רק 0.025% מתוכם נסרקים בפועל. רק 0.00004% מתעבורת האינטרנט בעולם מנותחים על ידי NSA – פחות ממיליונית".

עוד ציינו ב-NSA, במסגרת ניסיונות ההרגעה, כי "אנשי הסוכנות מחויבים לדווח על כל חריגה מהחוק, מהמדיניות או מהנהלים במסגרת הפעילות. הדיווח העצמי הוא חלק מהתרבות והמרקם של הסוכנות וכל מקרה כזה מדווח בערוצי פיקוח פנימיים וחיצוניים, שורש הבעיה נבדק ומתבצעים התיקונים המתאימים כדי להבטיח שיפור מתמשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים