טלדור הטמיעה מערכת שו"ב לחירום בעיריית ערד בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

מערכת הרציפות התפקודית, מאסטרו, מאפשרת לעירייה לפעול בזמן אמת ולספק מענה על בסיס תרחישי פעולה שהוגדרו מבעוד מועד - בחירום ובשגרה ● מקבלי ההחלטות יכולים לקבל באמצעותה מידע בזמן אמת אודות התקדמות ביצוע המשימות וניצול משאבי העירייה, ואף להעביר מידע שנדרש על ידי רשויות המדינה

טלדור הטמיעה מערכת שו"ב לחירום בעיריית ערד בפרויקט שהחל בינואר השנה והסתיים לפני כחודש. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת הרציפות התפקודית, מאסטרו, פותחה על ידי טלדור ומספקת יכולת לניהול אירועים עבור רשויות מוניציפליות. היא מאפשרת לרשות לפעול בזמן אמת ולספק מענה יעיל ומהיר, על בסיס תרחישי פעולה שהוגדרו מבעוד מועד. התרחישים כוללים, בין היתר, משימות מפורטות לביצוע על ידי יחידות הרשות וכן מפת שליטה למקבלי ההחלטות.

היא משמשת עשרות עובדים בעיריית ערד ומאפשרת למקבלי ההחלטות לקבל מידע בזמן אמת אודות התקדמות ביצוע המשימות וניצול משאבי העירייה, ואף להעביר מידע שנדרש על ידי רשויות המדינה.

המערכת מספקת מענה לאירועי חירום ואירועים מורכבים ברמת הרשות, כגון התמוטטות מבנה, דליפת חומרים מסוכנים או אירועים פליליים נרחבים, וכן לאירועי חירום ברמת המדינה, כגון מלחמה או רעידת אדמה.

כמו כן, מאסטרו כוללת מערכת מידע גיאוגרפי (GIS), שהמידע שמוטמע בה מאפשר קבלת החלטות וחלוקת משימות בהתאם למאפיינים הייחודיים של האירוע, כגון מיקומו, מאפייני האוכלוסייה, מוסדות ציבור, מוסדות חינוך ותשתיות חיוניות.

יצוין, כי המערכת שהוטמעה שולבה ומרחיבה את מערכות המידע הגיאוגרפי, ההנדסה והתשתיות הרטובות הקיימות אותן יישמה טלדור בעיריית ערד בעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים