עדי גלוון מונה לסגן נשיא עולמי למכירות באינפינידט

מאחר והחברה פועלת באופן סמוי למחצה, קשה מאוד להשיג פרטים על פעילותה, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מוצר הדגל שלה הגיע בימים אלה לבשלות טכנולוגית, ולכן גויס גלוון - לצורך הקמת מערך המכירות העולמי ● החברה מעסיקה כמה מאות עובדים, ועוסקת בפיתוח דור העתיד של מוצרי אחסון לעולם ה-Big Data

עדי גלוון מונה לסגן נשיא עולמי למכירות באינפינידט (Infinidat) – כך נודע לאנשים ומחשבים. חברת ההזנק הישראלית, המתמקדת בתחום האחסון, הוקמה ב-2009 ופועלת ממשרדיה שבאזור התעשייה בהרצליה פיתוח. החברה מעסיקה כמה מאות עובדים, ועוסקת בפיתוח דור העתיד של מוצרי אחסון לעולם ה-Big Data.

מקימי אינפינידט הם יוצאי HP, יבמ (IBM) – לרבות מעבדות המחקר של החברה בחיפה, EMC ו-XIV. בין מקימיה נמנה גם ד"ר אלכס וינוקור, ממייסדי XIV ואקסנה (Axxana). מאחר והחברה פועלת באופן סמוי למחצה, קשה מאוד להשיג פרטים על פעילותה. עם זאת, לאנשים ומחשבים נודע כי מוצר הדגל של אינפינידט הגיע בימים אלה לבשלות טכנולוגית, ולכן גויס גלוון – לצורך הקמת מערך המכירות העולמי. עד כה הגישה החברה בקשה לרישום 28 פטנטים בעולמות האחסון, זיכרון המטמון, הרישות והווירטואליזציה. יעדה הוא לשנות את עולם האחסון בהיבטי קיבולת, נפח ויעילות תפעולית במימד עלות-תועלת.

גלוון (40) הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן. בטרם הצטרף לאינפינידט, עבד באקטיפיו (Actifio) במשך שנה וחצי והקים את פעילות החברה במזרח התיכון. לפני כן היה מנהל חטיבת האחסון של יבמ ישראל במשך ארבע שנים, אליה הגיע כתוצאה מרכישת הענק הכחול את XIV תמורת 350 מיליון דולרים. קודם לכן שימש גלוון כמנהל מכירות למגזר הטלקום ב-EMC ישראל.

לא ניתן היה להשיג את תגובת גלוון לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים