One1 החלה בהטמעת מערכת שליטה ובקרה במרכז המזון יע"ל; ההיקף: רבע מיליון שקלים

המערכת החדשה, פרי פיתוח של One1, תנהל את תהליכי הייצור של מזון לבעלי חיים בחברה ותפקח עליהם ● היא תספק למרכז המזון של יע"ל מידע מדויק על תהליך הייצור בזמן אמת, תסייע בתהליכי שליטה ובקרה, לרבות התקנה של בקרי הייצור ברצפת הייצור וממשק בקרה אדם-מכונה, ותייעל את ניהול המלאי

One1 החלה להטמיע מערכת בקרה לניהול ושליטה במרכז המזון יע"ל שבמושב אביגדור. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים בעוד חודש. היקפו הכספי עומד על כרבע מיליון שקלים.

המערכת החדשה, פרי פיתוח של One1, תנהל את תהליכי הייצור של מזון לבעלי חיים בחברה ותפקח עליהם. היא תספק למרכז המזון של יע"ל מידע מדויק על תהליך הייצור בזמן אמת, תסייע בתהליכי שליטה ובקרה, לרבות התקנה של בקרי הייצור ברצפת הייצור וממשק בקרה אדם-מכונה (HMI – ר"ת Human Machinery Indicator), ותייעל את ניהול המלאי.

פיתוח המערכת נעשה בהתאמה לצרכים של תהליכי ייצור המזון ביע"ל והיא מחליפה את השיטה הידנית שהייתה עד כה בשימוש החברה. מ-One1 נמסר, כי עם השלמת הפרויקט תהיה במרכז המזון שלה יכולת ניהול ושליטה מיטבית בתהליכי הייצור.

רונן בנבניסטי, מנהל חטיבת One1ERP ב-One1, אמר ש-"יע"ל נדרשת כל העת לשיפור תהליכי העבודה ולייעול מערך התפעול. בהשקעה נמוכה יחסית, מרכז המזון שלה מקבל כלי טכנולוגי לניהול תהליכי הייצור, כמו גם גישה נוחה וזמינה יותר לנתונים, עם יכולת מעקב מלאה בזמן אמת".

אירועים קרובים