לאומי קארד השיקה דף פייסבוק אינטראקטיבי המציע הטבות תמורת משחקי רשת

חברת האשראי מזמינה את הגולשים לשתף תמונות וסרטונים ולכתוב ביקורות בתמורה להטבות שונות בחנות הווירטואלית שלה

לאומי קארד נכנסת לתחום ה-"משחוק" (Gamification) ומשיקה דף פייסבוק (Facebook) שיאפשר לגולשים לקבל הטבות תמורת ביצוע משימות.

החברה מגדירה את ה-"משחוק" כפנייה באמצעות מאפיינים דמויי משחקים (אתגרים, רמות, לוח תוצאות ופרסים) להעברת תכנים ויצירת מעורבות. בלאומי קארד ציינו, כי המטרה שלהם היא ליצור באמצעות זאת חיבור חזק של הגולשים למותג – דבר שלטענתה אפקטיבי בשימוש באמצעים של משחק בסביבה לא משחקית במהותה.

במסגרת זו יצרה החברה את דף הפייסבוק "ערוץ הפינוקים של לאומי קארד", שכולל זירה אינטראקטיבית שמבוססת על טכנולוגיה ייחודית, פרי פיתוח שלה ושל הסטארט-אפ קיומרס. הטכנולוגיה מאפשרת לייבא לזירה את כל פעילויותיה של לאומי קארד מכל הרשתות החברתיות והפלטפורמות שבהן היא פעילה, ולהציג אותן באופן פעיל ונגיש. הגולשים בזירה צוברים "פלוסים" באמצעות שיתוף תכנים והשתתפות במגוון משחקי רשת, ואותם הם יכולים להמיר בחנות וירטואלית למתנות והטבות שונות, בהן ארוחות בוקר זוגיות, כרטיסים לסרטים והופעות, טיפולי ספא ועוד. זאת ללא מחויבות לביצוע עסקות בכרטיס האשראי.

בין היתר, הגולשים מתבקשים לבצע תמורת ההטבות משימות חברתיות, דוגמת "שתף את סרטון הווידיאו החדש שלנו בטיימליין שלך" או "כתוב ביקורת למוצר שלנו ושתף"; תחרויות שונות, למשל העלאת תמונות, וידיאו או כל תוכן אחר שהמשתמש יוצר ומעלה לערוץ; וטורנירים רבי משתמשים של משחקי מחשב ממותגים. הכוונה היא למשחקי פלאש (Flash) מוכרים כמו באבלס, פאקמן וטטריס, שעברו מיתוג מחדש. כמו כן, הגולשים מקבלים בזירה החדשה מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים של לאומי קארד וזו מצדה יכולה להבין באמצעותה טוב יותר את צרכיהם.

בלאומי קארד מעריכים, בהתבסס על מחקרים מקדימים שערכה החברה, כי טווח הגילאים של הלקוחות הצפויים להשתתף בפעילויות הזירה החדשה יעמוד על 35-20 – קבוצת גילאים המאופיינת במעורבות פעילה ברשתות החברתיות.

לדברי ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק בלאומי קארד, "הוכח במחקרים בינלאומיים ששימוש ב-'משחוק' כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של ארגונים מסייע בהגדלת הטראפיק בערוצים הדיגיטליים, בגיוס לקוחות חדשים ובהעמקת הקשר עם לקוחות קיימים. חברות פיננסיות מובילות בעולם, בהן ברקליס (Barclays) ובנק BBVA הספרדי, החלו להטמיע מאפיינים משחקיים בערוצי המדיה שלהן, ואנחנו שמחים להביא את הגישה הזו לצרכן הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים