אלקטל-לוסנט וקוואלקום יפתחו בסיסים סלולריים לשדרוג הקישוריות האלחוטית

הבסיסים שיפתחו שתי החברות צפויים להביא להגברת עוצמת מערכות תקשורת מהדורות השלישי והרביעי ו-WiFi ● הם עתידים לשמש באזורי מגורים, למשל בשכונות סגורות ובמגדלי מגורים בני עשרות קומות, ומקומות ציבוריים כמו קניונים ושדות תעופה

אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent) וקוואלקום (Qualcomm) הודיעו שיפתחו יחדיו בסיסים סלולריים להגברת עוצמת מערכות תקשורת מהדורות השלישי והרביעי ו-WiFi, כדי לשדרג את הקישוריות האלחוטית. הבסיסים הללו עתידים לשמש באזורי מגורים, למשל בשכונות סגורות ובמגדלי מגורים בני עשרות קומות, ומקומות ציבוריים כמו קניונים ושדות תעופה. שיתוף הפעולה מתבסס על הידע והניסיון של אלקטל-לוסנט בפיתוח תקשורת סלולרית והידע של קוואלקום בפיתוח רשתות תקשורת.

החברות הקימו את המיזם המשותף לאחר שהגיעו למסקנה לפיה הפופולריות הגואה של טלפונים חכמים, טאבלטים ומכשירים ניידים אחרים שעושים שימוש בתקשורת רחבת פס מצריכה טכנולוגיות חדשות שיאפשרו לרשתות התקשורת להתמודד ביתר קלות עם העומס שהמכשירים הללו מעמיסים עליהן. לדברי החברות, שיתוף פעולה ביניהן יקטין את זמן הפיתוח, יחסוך כסף ויאפשר למוצר שלהן להגיע לשוק לפני המתחרים.

מייקל קומבס, מנכ"ל אלקטל-לוסנט, ציין ש-"המיזם החדש משקפת את המדיניות העסקית של החברה, ששמה דגש על תחומים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה כמו זה. האסטרטגיה העסקית שלנו מתבססת על שיתוף פעולה עם שחקנים אחרים בתחומים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים