ביסולושנס תשווק בישראל את פתרונות הסטארט-אפ Vikisense

במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו החברות פלטפורמה המשלבת פתרונות לשיווק ממוקד לקוח שתבצע ביסולושנס, לצד ממשק פרי פיתוחו של הסטארט-אפ

ביסולושנס (Bsolutions), המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות לשיווק ממוקד לקוח, תשווק בישראל את מוצרי הסטארט-אפ Vikisense, המפתח פתרונות לשירות לקוחות וירטואלי מבוססי יכולות ביומטריות. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו החברות פלטפורמה המשלבת פתרונות לשיווק ממוקד לקוח שתבצע ביסולושנס, לצד ממשק פרי פיתוחו של הסטארט-אפ.

הפלטפורמה המשותפת, על פי החברות המשווקות, מאפשרת לארגונים לייעל את תהליכי השירות בכל הערוצים האינטראקטיביים מול הלקוח, ולספק חוויית שירות טובה יותר. הפתרון מבוסס טכנולוגיה שפיתחה Vikisense, המשלבת זיהוי לקוחות באמצעות קול ופנים, זיהוי דיבור בעברית ובשפות זרות, ודמות וירטואלית – אוואטר – שמבצעת את האינטראקציה עם הלקוח. לכך מתחברים ב-Back Office פתרונות לשיווק ממוקד לקוח מתוצרת יבמ (IBM), אותם מיישמת חברת ביסולושנס, אשר מאפשרים גישה לפרטי הלקוח, טיפול בזמן אמת בפניות ויכולת להציע פתרונות עסקיים ממוקדים לצרכי הלקוח.

היישומים של הפלטפורמה המשותפת כוללים קיצור תורים והשטחת ה-IVR, זיהוי לקוח על ידי פנים וקול באפליקציות מובייל, החלפת נציג אנושי במוקד בנציג וירטואלי מבין דיבור, דמות וירטואלית לסיוע ללקוחות בזמן אמת באתר האינטרנט, עמדות שירות וירטואליות מלאות, כספומט עם יכולות קוליות וזיהוי לקוח ללא כרטיס, ועוד.


ליז בורנשטיין
, מנכ"ל משותף בביסלושונס: "מדובר בפלטפורמה שמביאה כאן ועכשיו את הדור הבא של תחום שירות הלקוחות. הפלטפורמה המשותפת לנו ול-Vikisense מאפשרת ללקוח לחוות שירות לקוחות חדשני ויעיל, ששם אותו במרכז, זמין לו תמיד, ומייתר את הצורך של לקוח לעמוד בתור או לחכות על הקו לשירות. לחברות מדובר בפלטפורמה שמאפשרת מצד אחד ייעול של מערך השירות, אך באותו הזמן גם הרחבה של הזמינות ללקוחות, ויכולת של החברות לספק ללקוח מענה אישי וכולל".

אבירם סיבוני, מנכ"ל Vikisense: "מהסינרגיה עם ביסולושנס ייהנו ארגונים אשר שמים במרכז את השירות ללקוח ויכולת האינטראקציה איתו. הטכנולוגיה תנגיש את המידע באופן וירטואלי ללקוח בכל זמן נתון ובכל מדיה אפשרית על בסיס פרופיל לקוח. אני מאמין שטכנולוגיה זו תביא לשינוי אופן מתן השירות בארגונים, ובחוויית המשתמש כאחד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    זהו נגמר העידן האנושי הביטוי "דבר לקיר" מקבל בצורה זו משמעות הרבה יותר חזקה

אירועים קרובים