חשיפה: הסיבה העיקרית לביטול המכרז למשרת מנהל פרויקט מזור – מיעוט המועמדים

לאחר שמרבית החברות ששלחו מועמדים לתפקיד הודיעו, כי יסירו את מועמדות נציגיהם על מנת שיוכלו לקחת חלק בפרויקט לכשיבחר המנהל - נותרה הרשימה כמעט ריקה ממועמדים ● אחד המועמדים הבולטים לתפקיד הוא אל"מ (מיל') יוסי סופר, לשעבר ראש מנהלת ה-ERP באגף התיקשוב

מסתבר שהסיבה העיקרית לדחיית המכרז לתפקיד מנהל פרויקט מזור, היא מיעוט מתמודדים – כך נודע לאנשים ומחשבים. למרות שמדובר בתפקיד בכיר, הכולל ניהול פרויקט בהיקף של כרבע מיליארד שקלים, עם שכר חודשי של כ-60 אלף שקלים, מספר המתמודדים על התפקיד היה קטן ביותר.

לאנשים ומחשבים הגיעה רשימת המתמודדים שביקשו להשתתף בכנס הספקים – הכנס שנועד לאפשר לאנשי המקצוע להציג את מועמדותם. מהרשימה עולה, כי מרבית המועמדים נשלחו מטעם חברות ה-IT הגדולות. בין החברות ששלחו נציג לכנס: יעל תוכנה ומערכות, נס טכנולוגיות, יבמ ישראל, מטריקס, אמן מחשבים, אלעד ועוד. אולם, משהתברר לחברות אלה, כי על פי תנאי המכרז אם ייבחר מנהל מטעמן הן לא תוכלנה להשתתף בפרויקט ולהציע שירותים למשרד הבריאות, הודיעו רבות מהן, כי הן מסירות מועמדיהן מהרשימה. לפיכך, נותרה הרשימה עם מספר מצומצם מאוד של מועמדים, כאשר אחד השמות הבולטים הוא אל"מ (מיל') יוסי סופר, לשעבר ראש מנהלת ה-ERP באגף התיקשוב בצה"ל.

במשרד הבריאות שוררת אכזבה קשה מההיענות החלשה לתפקיד, ובכיריו מחפשים כעת מוצא מן הבעיה. גורם במגזר הבריאות מתח אתמול (ב') ביקורת על המשרד, שמתכוון למנות לתפקיד כה בכיר מנהל חיצוני שאינו עובד מדינה. אותו גורם ציין, כי בעבר מבקר המדינה, בהתייחסו לפרויקט מרכבה, מתח ביקורת על כך שבתפקידים רגישים עובדים אנשים שאינם עובדי מדינה. "אין זה אומר שעובדי המדינה טובים יותר", אמר אותו גורם, "אבל ללא ספק יש בכך פגם במינהל תקין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים