Software AG השיקה פתרון ענן ראשון במודל PaaS

הפלטפורמה החדשה, Software AG Live, נועדה לאחד תהליכים ולהאיץ את פיתוח היישומים והטמעתם ● היא כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים: פתרון הפיתוח AgileApps Live, פתרון שיתוף המידע Process Live ופלטפורמת האינטגרציה Integration Live

Software AG השיקה פתרון מבוסס ענן ראשון מתוצרתה, המוצע במודל פלטפורמה כשירות (PaaS). הפלטפורמה החדשה, Software AG Live, נועדה לאחד תהליכים ולהאיץ את פיתוח היישומים והטמעתם. היא פותחה במטרה לסייע לארגונים לנצל טוב יותר סביבות ענן היברידיות, על מנת לתת מענה לצרכים העסקיים שלהם.

Software AG Live כוללת שלושה מרכיבים מרכזיים: AgileApps Live – פתרון לפיתוח מהיר של יישומים, המבוסס על טכנולוגיות של LongJump שנרכשה על ידי Software AG  באחרונה; Process Live – פתרון לשיתוף מידע בניתוח תהליכים עסקיים, התואם לפלטפורמת ARIS שלהחברה; ו-Integration Live – פלטפורמת אינטגרציה המאפשרת קישוריות בין תשתיות ענן לתשתיות הארגוניות וכן חיבור לענן פרטי או התקנה של הפתרון on-premise. הפתרון, אשר צפוי להיות זמין במהלך הרבעון הראשון של 2014, תואם לפלטפורמת webMethods של Software AG.

"עם התפתחותה של התעשייה, זיהינו שינויים בצרכיהם של הלקוחות שלנו", אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG. "בהשקה זו אנו מתקדמים לשלב הבא ב-Software AG, במטרה לסייע ללקוחותינו ליצור ארגון דיגיטלי אמיתי ולמנף את ההזדמנויות העסקיות שהטמעות ענן מציעות לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים