אמת-ברמור הטמיעה שרת מרכזי של יבמ בזהבי עצמון; ההיקף: כ-200 אלף שקלים

השרת החדש ישמש להרצת מערכות ה-ERP וה-CRM של זהבי עצמון והוא נועד לקצר את זמני התגובה ולספק שירות טוב יותר לכ-100 משתמשי הקצה בסניפי החברה הפזורים ברחבי הארץ ● אבי עסיס, מנהל מערכות המידע של זהבי עצמון: "המערכת החדשה מבטיחה שימור מלא של השקעות העבר אותן ביצעה החברה"

אמת-ברמור הטמיעה שרת מרכזי של יבמ מסדרת System i בחברת זהבי עצמון. השרת החדש ישמש להרצת מערכות ה-ERP וה-CRM של זהבי עצמון והוא נועד לקצר את זמני התגובה ולספק שירות טוב יותר לכ-100 משתמשי הקצה בסניפי החברה הפזורים ברחבי הארץ. בעתיד, מתכננת זהבי עצמון מהלך של איחוד שרתים הפועלים בסביבת שרתי אינטל על גבי שרת מרכזי זה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-200 אלף שקלים.

אבי עסיס, מנהל מערכות המידע בחברת זהבי עצמון, אמר, כי "המערכת החדשה מבטיחה שימור מלא של השקעות העבר אותן ביצעה החברה בתוכנה ובהכשרת משתמשים – לעומת עלויות יקרות משמעותית של עבודה בסביבות מיחשוב אחרות".

זהבי עצמון עוסקת בשיווק מוצרים מוגמרים לבית לרבות שיש, קרמיקה, ריצוף וכלים סנטיריים, אביזרים למטבח ולאמבטיה. החברה מפעילה ארבעה סניפים הפזורים בראשון לציון, הרצליה פיתוח, חיפה וירושלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים