גוגל שדרגה חלק משירותי היישומים שלה

בין היתר, יכולים עתה משתמשים ארגוניים לשתף ביניהם תבניות מסמך ותבניות פרטיות שלהם עם משתמשים נוספים מאותו מתחם ● שופר גם מנגנון חיפוש אנשי הקשר של Apps Gmail, כך שניתן יהיה לראות את רשימת כל המשתמשים בארגון, ולא רק את רשימת הכתובות הפרטית שלהם

גוגל עדכנה מספר תפקודים בשירות Apps שלה. בין היתר, יכולים עתה משתמשים ארגוניים לשתף ביניהם תבניות מסמך ותבניות פרטיות שלהם עם משתמשים נוספים מאותו מתחם. אנשי הארגון יכולים למיין תבניות, להשתמש בהן ולחלק להן ציונים.

משתמשי ג'י-מייל שעושים זאת באמצעות Apps ייהנו מעתה משיפורים במנגנון החיפוש של רשימת אנשי הקשר (Contacts) שלהם. תוצאות החיפוש כוללות כעת גם אנשי קשר מהרשימה הכוללת של הארגון, ולא רק מהרשימה הפרטית או הרשימה של מי שעמם נערכה תכתובת בעבר.

כן שחררה גוגל ממשק API שמאפשר למנהלי מערכת לאחזר נתונים מפרופילים של המשתמשים במתחם הארגון ולעדכן אותם. זאת על מנת לנהל רשימת כתובות מפורטת בשירותי Google Apps. הממשק החדש מוצע אך ורק למשתמשי גרסת ה-Premier של השירות.

עדכונים נוספים מסייעים לארגן תגיות שמוצמדות להודעות דואר, להסתיר תגיות מיותרות ולהשליך אותן לקישור More במקום לרשימה הראשית. כן ניתן להוסיף עתה תגיות באמצעות השלכה של הודעות על תגיות או השלכה של תגיות על הודעות: התגיות יתווספו ויהיו זמינות לכל משתמשי ג'י-מייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים