שמעון חקון פורש ממוטורולה סולושנס אחרי 23 שנים

חקון שימש בתפקידו האחרון בחברה כאחראי על חוויית שירות הלקוח באגף ה-IT ולפני כן היה מנהל תפעול מערכות המידע של מוטורולה סולושנס לאזור EMEA ● הוא טרם החליט על המשך דרכו ובוחן כעת אפשרויות שונות, הן בתחום ה-IT והן בתחום התפעול

שמעון חקון, דירקטור תשתיות בנטפים

שמעון חקון, לשעבר מנהל תפעול מערכות המידע של מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ומי ששימש עד לפרישתו כאחראי על חוויית שירות הלקוח באגף ה-IT של החברה, הודיע על פרישתו. חקון החל לעבוד במוטורולה לפני 23 שנים, אליה הגיע מיד לאחר שירותו הצבאי בחיל הקשר.

ב-13 השנים האחרונות מילא חקון תפקידי ניהול בכירים באגף מערכות המידע של מוטורולה (Motorola). במסגרת תפקידו כמנהל תפעול מערכות מידע ל-EMEA הוא היה אחראי על כלל התשתיות והאפליקציות ב-50 אתרי החברה, שפועלים ב-20 מדינות באזור, ובכלל זה בישראל. באתרים הללו מועסקים אלפי עובדים והם כוללים מרכזי פיתוח, מרכזי מכירות, שירות והפצה. העובדה שחקון היה זה שמילא את התפקיד הייתה תקדים, שכן עד אז לא נהגו להפקיד תפקידי רוחב גלובליים בידי עובדים מחוץ לארצות הברית. את מקומו של חקון בתפקיד מנהל תפעול מערכות המידע ל-EMEA ממלא כעת רוני סומך.

הוא מונה לתפקידו האחרון, מנהל חוויית שירות הלקוח באגף ה-IT, לפני כמה חודשים, עקב שינויים ארגוניים שמוטורולה מבצעת מזה כמה שנים כדי להתאים את הפעילות שלה לתוצאות העסקיות.

לדבריו, "החלטתי לפרוש בתום 23 שנות עבודה מרתקות, שהיוו עבורי חוויה עצומה. אלה היו שנים מלאות עניין והישגים. עבדתי עם גורמים רבים בתוך החברה. תפקידי האחרון היווה עבורי אתגר מיוחד, שבו הצעדנו, אני ואנשיי, את החברה להישגים אדירים".

חקון, בן 48, הוא בעל תואר שני במינהל עסקים, נשוי ואב לשלוש בנות. הוא טרם החליט על המשך דרכו ובוחן כעת אפשרויות שונות, הן בתחום ה-IT והן בתחום התפעול.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    שמעון שיהיה לך בהצלחה ואני לא מאמין שהוא התפטר

  2. אבי

    לאט לאט מוטורולה מפטרת את עובדיה הוותיקים

  3. רון בכר

    אנו מאחלים לשמעון הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית. הוא הביא כבוד גדול למדינת ישראל במוטורולה העולמית. הצלחה מובטחת לכל חברה שתעסיק אותו כמנהל בכיר.

אירועים קרובים