מיקרוסופט תפתח 600 חנויות ברשת בסט-ביי בארצות הברית ובקנדה

החל מהחודש ייפתחו 500 חנויות מיקרוסופט בסניפי בסט-ביי בארצות הברית ובקנדה ייפתחו 100 נוספות ● המבקרים יוכלו להתנסות בהן במחשבי לוח ובמחשבי PC עם מערכת ההפעלה חלונות, במכשירי חלונות פון, בתוכנות אופיס, בקונסולות Xbox ובמוצרים נוספים של מיקרוסופט

טלאי חירום מיידי. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) תפתח החל מהחודש הקרוב 600 חנויות ברשת בסט-ביי (Best Buy) – מהן 500 בארצות הברית ו-100 בקנדה. המהלך הוא חלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות.

שטח החנויות של מיקרוסופט יהיה כ-150 עד 200 מ"ר והמבקרים יוכלו להתנסות בהן במחשבי לוח ובמחשבי PC עם מערכת ההפעלה חלונות (Windows), במכשירי חלונות פון (Windows Phone), בתוכנות אופיס (Office), בקונסולות Xbox ובמוצרים נוספים של מיקרוסופט. במקביל יימכרו מוצרים של הענקית מרדמונד גם במחלקות אחרות בחנויות בסט-ביי. כמו כן, אתר האינטרנט של הרשת כולל במסגרת ההסכם חלק מיוחד שמוקדש למוצרי חלונות.

כריס קפוסלה, מנהל השיווק הראשי של מיקרוסופט, כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי "דוכן גדול של מחשבי לוח עם חלונות יפעל במחלקת מחשבי הלוח של בסט-ביי, מכשירי חלונות פון יימכרו במחלקת הטלפונים ושטח נרחב יוקדש לקונסולות Xbox במחלקת המשחקים והקולנוע הביתי".

על פי קפוסלה, מיקרוסופט בחרה לשתף פעולה עם בסט-ביי משום שמדובר ברשת הקמעונית הגדולה בעולם של מחשבי PC, והיא מציעה הזדמנות מצוינת להתנסות במוצרי מיקרוסופט גם למי שאינם מתגוררים בסמוך לאחת מ-68 חנויות מיקרוסופט בצפון אמריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים