פייסבוק מאמצת את הסולמית של טוויטר

הרשת החברתית הפופולרית בעולם מאמצת את ה-Hashtag של אחותה הקטנה ומאפשרת מעתה לגולשים ומפרסמים לאתר דיונים והודעות על נושאים מרכזיים ● כל שיהיה עליהם לעשות הוא להקיש "#" ולאחר מכן את מילת הנושא ● אמש (ד') הושקה הסולמית לכ-20% ממשתמשי פייסבוק ובשבועות הקרובים היא תושק לכל היתר

פייסבוק (Facebook), שמפעילה את הרשת החברתית הגדולה בעולם, החליטה לאמץ מאפיין שבו ידועה בעיקר הרשת החברתית הקטנה ממנה, טוויטר (Twitter): הסולמית (Hashtag). זו תקל מעתה על משתמשים ומפרסמים בפייסבוק לאתר נושאים מרכזיים ומגמות פעילות, כך על פי הודעת החברה מאמש (ד'). משתמשי הרשת החברתית יוכלו לקבץ מעתה תגובות באותו נושא – חדשות או בידור, למשל – באמצעות הקלדה של "#", שאחריה תופיע מילת מפתח, בסוף ההודעה.

לדברי ג'סטין אוסופסקי, מנהל לשיתופי פעולה בפייסבוק, "בין 88 מיליון ל-100 מיליון משתמשים בארצות הברית נכנסים לפייסבוק מדי ערב במהלך שעות השיא של שידורי הטלוויזיה, ויוצרים הזדמנות מצוינת למפרסמים, גופי שידור וגורמים נוספים". הוא ציין שפרק של משחקי הכס ששודר באחרונה ברשת HBO זכה ל-1.5 מיליון אזכורים בפייסבוק. כעת יוכלו משתמשים ומפרסמים לאתר בקלות דיונים, הודעות ותגובות על הסדרה, או על כל נושא אחר.

פייסבוק ציינה שהסולמית תהיה אמצעי ראשון מבין שורה של אמצעים שיקלו על הדגשה של תכנים ברשת החברתית. אמש הושקה הסולמית לכ-20% ממשתמשי פייסבוק ובשבועות הקרובים היא תושק לכל היתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים