חשב אי.אר.פי ביצעה פרויקט ניהול מלאי במפעל קפיצי נורדיה; ההיקף הכספי: 100 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט יושמו מודולי מלאי, מכירות וניהול ייצור במערכת חשב אי.אר.פי הקיימת במפעל ● יורם יאירי, מנהל תפעול בקפיצי נורדיה :"פרויקט ניהול המלאי מייעל את תהליכי העבודה במפעל ומקל על פעולת הייצור וניהול התוצרת הגמורה"

חשב אי.אר.פי מקבוצת אמן מחשבים, העוסקת בהגדרה ופיתוח של מערכות ממוחשבות, השלימה פרויקט ניהול מלאי תוצרת גמורה (תוצ"ג) במפעל קפיצי נורדיה. במסגרת הפרויקט יושמו מודולי מלאי, מכירות וניהול ייצור במערכת חשב אי.אר.פי הקיימת במפעל. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו ב-100 אלף שקלים.

עד כה השתמשו בקפיצי נורדיה בתוכנה ייעודית שנכתבה על ידי תוכניתן של המפעל. בתהליך שבוצע, הוחלפה תוכנה זו בתוכנה של חשב אי.אר.פי, בהתאמות הנדרשות. התהליך דרש שינוי בנוהלי ושיטות העבודה וכולל כעת קליטת הצעות מחיר ללקוחות, יצירת הוראות ייצור, קליטת אריזה של התוצרת הגמורה כולל הדפסת מדבקות מתאימות, הפקת תעודות משלוח וקליטת חשבוניות.

יורם יאירי, מנהל תפעול בקפיצי נורדיה  אמר, כי "פרויקט ניהול המלאי מייעל את תהליכי העבודה במפעל ומקל על פעולת הייצור וניהול התוצרת הגמורה, עד להעברתה ללקוח. השינוי התפישתי שעברנו, בשילוב עם מוצר התוכנה, יסייע לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחותינו".

לדברי אברהם ורניק, מנהל חשב אי.אר.פי בקבוצת אמן מחשבים, "הפרויקט שביצענו בקפיצי נורדיה יאפשר לחברה לנהל בצורה נכונה ויעילה יותר את יתרות המלאי שלה לפי מיקומים. המערכת מאפשרת תכנון יעיל של הייצור, בהתאם למידע הקיים על הזמנות הלקוחות מול יתרות המלאי. המערכת מספקת מידע על מצב ההזמנה ומספקת דו"חות מקיפים, על פי דרישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים