איה אלוביץ', מנמ"ר מגדל סוכנויות, פורשת מתפקידה

אלוביץ', שהחלה את דרכה במגדל ב-2009, מסרה כי טרם החליטה על עתידה המקצועי, אולם בימים אלה היא בוחנת כמה הצעות ● טרם ידוע מי ימונה למחליפה

איה אלוביץ', מנמ"ר מגדל סוכנויות, פורשת מתפקידה לאחר כארבע וחצי שנות פעילות בחברה – כך נודע לאנשים ומחשבים. טרם ידוע מי ימונה למחליפה. אלוביץ' מסרה כי טרם החליטה על עתידה המקצועי, אולם בימים אלה היא בוחנת כמה הצעות.

אלוביץ' החלה את דרכה במגדל ב-2009, בסוכנות הבת מבטח סימון, שם הקימה את תחום מערכות המידע. במסגרת עבודתה, סיפקה אלוביץ' שירותי IT גם לסוכנויות הבת הנוספות של מגדל. במהלך השנים הנחילה מתודולוגיות עבודה והובילה פרויקטים ליישום מגוון מערכות, דוגמת מערכת ה-CRM של מבטח סימון, המבוססת על Dynamics של מיקרוסופט (Microsoft). במערכת משולב סימולטור בשם "דרך חיים", המשמש לביצוע שיווק בראייה הוליסטית לצורכי המבוטח ומערכות הטפסים, המאפשר אוטומטיזציה של מילוי הטפסים, בדיקות וחתימות אלקטרוניות. בנוסף, פועלת המערכת באינטגרציה מלאה עם המערכות התפעוליות והשיווקיות של הסוכנות.

לפני הגעתה למגדל, שימשה אלוביץ' כמנהלת מחלקה בחברת הביטוח הפניקס, יועצת להנהלה הבכירה של בנק הפועלים ומנהלת מכרזים ופרויקטים בתנובה. בנוסף, מילאה תפקידים בחברות מיחשוב גדולות, דוגמת קונתהל ודיגיטל (Digital). את שירותה הצבאי ביצעה אלוביץ' ביחידת המיחשוב ממר"ם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איה אלוביץ

    רק להבהרה, מערכת הטפסים הנפלאה והאוטומטית של מבטח סימון כולל חתימות מעסיק שעולות בימים אלו הינה של חברת פורמלי. המערכת מקושרת לסימולטור ול crm.

אירועים קרובים