אומניטק שידרגה את מערך המיחשוב של המרכז הבינתחומי; היקף הפרויקט: יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט שידרגה אומניטק את תשתית הוירטואליזציה המבוססת VMware, מתשתית חומרה מבוססת יבמ ונט-אפ לתשתית חומרה מבוססת דל ו-EMC ● כמו-כן, במסגרת שדרוג תשתיות החומרה, הרחיבה אומניטק את תשתית הווירטואליזציה הקיימת במרכז

אומניטק שידרגה את מערך השרתים ומערכי האחסון של המרכז הבינתחומי בהרצליה. במסגרת הפרויקט שידרגה אומניטק את תשתית הוירטואליזציה המבוססת VMware, מתשתית חומרה מבוססת יבמ ונט-אפ לתשתית חומרה מבוססת דל ו-EMC. כמו-כן, במסגרת שדרוג תשתיות החומרה, הרחיבה אומניטק את תשתית הווירטואליזציה הקיימת במרכז, לפיתרון הכולל את פתרון הטרמינל (VDI) של VMware, שנועד לאפשר שליטה וניהול מרכזי של תחנות העבודה הרבות בקמפוס ואת פתרון המפתחים (Lab Manager), הכולל תוכנת ניהול לסביבת פיתוח המיועדת להקל על עבודת המפתח ולאפשר לו סביבת עבודה נוחה יותר. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם ביותר ממיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה על ידי אומניטק אמורה לאפשר לסטודנטים הלומדים במכללה ליהנות משירות מהיר של אתר הקמפוס, אותו הם פוקדים מדי יום לבדיקת ציונים, הודעות על שינויים במערכת שעות, הודעות ממרצים, כניסה לאתרי קורסים ועוד. השדרוג נעשה גם בשרתי הדואר של המנהלה והמחקר, במטרה לשרת את הסגל ולשפר את מערך תחום המחקר במכללה.

גיא טרוטיאק, מנמ"ר המרכז הבינתחומי הרצליה, אמר, כי "בעקבות התרחבות הקמפוס, נוצר צורך לשדרג את התשתיות הקיימות לצרכים העכשוויים והעתידיים, הכוללים שידרוג תשתית המערכות האקדמיות והמנהליות, במטרה לשפר את השירות לסטודנטים ולסגל בנושא מחקר ואקדמיה".

לדברי אודי ויינטראוב, מנכ"ל אומניטק, "ניתן לראות כי גם מוסדות אקדמיים, בעיקר כאלו המתרחבים עם השנים, זקוקים לתשתית משופרת שתתאים לצרכים העתידיים. אנו עונים על הצורך הזה ומאפשרים לסטודנטים ולסגל המרצים ליהנות משירות המספק פתרון מהיר יותר לצרכיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים