יאיר גני, SGI ישראל: "אחסון ענן 'מתנהג' לגמרי אחרת"

"כדי להתמודד עם המשמעויות החדשות של הביצועים שהביא עימו עולם ה-Big Data יש צורך באחסון עתיר ביצועים", אמר גני, מנהל פריסייל בחברה ● לדבריו, "אחסון ענן הוא מבוזר, לרוב מסתמך על שכפול המידע בכמה מקומות ויודע לגדול לממדים עצומים, תוך שמירה על זמן גישה מינימלי לנתונים"

"עולם ה-Big Data הביא עימו משמעויות חדשות של ביצועים וכדי להתמודד עם האתגרים הללו יש צורך באחסון עתיר ביצועים. אין זה נכון לקחת פתרונות אחסון קיימים, לעטוף אותם עם קצת תוכנה ולהודיע שהם מתאימים לענן. אחסון ענן 'מתנהג' לגמרי אחרת. הוא מבוזר, לרוב מסתמך על שכפול המידע בכמה מקומות ויודע לגדול לממדים עצומים, תוך שמירה על זמן גישה מינימלי לנתונים", כך אמר יאיר גני, מנהל פריסייל ב-SGI ישראל.

גני דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס STORAGE&BACKUP 2013, שייערך ביום א', 26 במאי, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "יש כמה אתגרים חדשים שעומדים בפני המנמ"רים בעולם האחסון: עליהם לצפות באופן נכון את הגידול בהיקף המידע, לוודא שהמערכת שהם רוכשים היא בעלת יכולת התרחבות וגידול, ולרכוש פלטפורמת אחסון שתהיה רלבנטית עבורם גם עוד שנתיים, שלוש שנים ואף יותר".

"הגבולות בין הגיבוי, הארכוב וה-DR מתחילים להיטשטש", אמר גני. "טכנולוגיות אחסון חדשות מאפשרות להציב פלטפורמה אחודה, שנותנת מענה לכל הצרכים האלה יחד".

הוא סיים בציינו, כי "בעידן הניידות, הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח חל שינוי בהיבט האחסון. כמעט כל אחד מאיתנו מחזיק כמה ג'יגה-בייט על הטלפון והטאבלט שלו. לכן, חברות שרוצות לאחסן את התוכן ברשת צריכות להבין שהן צריכות להיערך עם אמצעי אחסון שיאפשרו גידול לנפח של כמה פטה-בייטים, כי טרה-בייטים פשוט לא יספיקו".

מתעניינים באחסון ובגיבוי? הירשמו לכנס STORAGE&BACKUP 2013 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים