רוני פרונט, נט-אפ ישראל: "מנגנוני הגיבוי ושכפול הנתונים של ארגונים רבים אינם מספקים"

"יישומים כגון שירותי דואר אלקטרוני, שרתי יישומים ובסיסי נתונים משמשים מגוון רחב של פונקציות החיוניות לפעילות העסקית", אמר פרונט, מהנדס מערכות בחברה ● לדבריו, "זה מביא לכך שנדרש לשמר מספר רב של גיבויים עם נקודות שחזור עקביות רבות"

"פעמים רבות אנחנו פוגשים לקוחות שמנגנוני הגיבוי ושכפול הנתונים שלהם אינם מספקים. יישומים כגון שירותי דואר אלקטרוני, שרתי יישומים ובסיסי נתונים משמשים מגוון רחב של פונקציות החיוניות לפעילות העסקית, מה שמביא לכך שנדרש לשמר מספר רב של גיבויים עם נקודות שחזור עקביות רבות", כך אמר רוני פרונט, מהנדס מערכות בנט-אפ (NetApp) ישראל.

פרונט דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת כנס STORAGE&BACKUP 2013, שייערך ביום א', 26 במאי, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, מנמ"רים ניצבים בפני אתגרים חדשים בעולם האחסון: "חברות רבות נאלצות להתמודד עם העובדה שיש לשמור יותר מידע לזמן ממושך ועם תקציב מוגבל. לא פעם חברות בוחרות פתרונות קטנים מדי, עם יכולות מוגבלות וניהול מאתגר, או פתרונות גדולים מדי, המספקים תמיכה בכמות גדולה של דיסקים ועולות יקר יחסית". הוא ציין, כי "תשתית הנתונים של נט-אפ באה לענות על צרכים אלה, והיא מספקת ניהול נתונים חכם, זמינות נתונים נצחית וכושר הרחבה כמעט אינסופי של נתונים".

פרונט ציין ש-"עולם ה-IT משתנה. הענן תופס תאוצה ומשנה את תפיסתו של גוף ה-IT המסורתי. מנמ"רים מחפשים דרכים לשילוב הטכנולוגיה החדשה בארגון ובודקים איך לנצלה בצורה נכונה". "באחרונה ניתן לראות מגמה מעניינת עם פתרונות של אחסון מוגדר תוכנה, Software-defined-storage", ציין. "אלה מאפשרים ניהול מתקדם יותר של משאבים".

"אנחנו מספקים פתרון קוד פתוח המאפשר ניהול ענן, יש לנו שיתוף פעולה עם EC2 (ר"ת Amazon Elastic Cloud Compute) והאחסון הפרטי שלנו עבור AWS מאפשר לארגונים לבנות תשתית ענן זריזה וגמישה, ששומרת על איזון בין משאבי מרכזי הנתונים הפרטיים למשאבי הענן של AWS".

פרונט סיים בציינו, כי "אבטחת מידע של מכשירים ניידים מהווה אתגר למנהלי תשתיות ולמנמ"רים, שכן נושא זה תופס תאוצה. עולה הצורך להפריד בין מידע אישי למידע ארגוני, שעליו צריך להגן. באחרונה הצגנו פתרון המאפשר גישה ממכשירים ניידים חכמים למידע הנמצא בארגון, בצורה חכמה ובטוחה, על מנת למנוע זליגת מידע מחוצה לו".

מתעניינים באחסון ובגיבוי? הירשמו לכנס STORAGE&BACKUP 2013 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים